Εμείς το φωνάζουμε εδώ και καιρό ότι η Τρόικα έδειχνε μία ιδιαίτερη επιμονή και εμμονή στην κατάργηση των «ειδικών» καθεστώτων ΦΠΑ και τώρα πια όλες οι αναφορές είναι εντελώς «φωτογραφικές» και απολύτως συγκεκριμένες. Ιδίως…
…ως προς τα γεωγραφικά κριτήρια.
Έχει καταστεί σαφές, πια, στην ελληνική πλευρά ότι ζητείται η κατάργηση του μειωμένου κατά 30% ΦΠΑ που ισχύει για τα νησιά του Αιγαίου, αλλά και άλλων ειδικών καθεστώτων φορολόγησης γεωγραφικής φύσης, όπως οι μειωμένοι φορολογικοί συντελεστές που ισχύουν για φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις σε νησιά με πληθυσμό κάτων των 3.100 κατοίκων, καθώς και το αυξημένο κατά 50% αφορολόγητο όριο που υπάρχει για όσα φυσικά πρόσωπα είναι μόνιμοι κάτοικοι σε νησιά με λιγότερους από 3.100 κατοίκους.
Πριν από λίγο καιρό, υπήρχε η πληροφορία ότι μπορεί αυτά τα γεωγραφικά κριτήρια να εξειδικευτούν σε «ακραίες» περιπτώσεις, όπως π.χ. Μύκονος vs Καρπάθου, αλλά φαίνεται ότι υπάρχουν αντιδράσεις από τους τροϊκανούς και για αυτό.
Ό,τι αποφασιστεί θα πρέπει να θεσμοθετηθεί μέχρι τον Ιούνιο. Και μετά τις εκλογές, οπωσδήποτε, όπως πιέζουν διάφοροι πολιτικοί και πολιτευτές...
Και επειδή όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει μία τέτοια ανατροπή σε ΦΠΑ στο τουριστικό προϊόν και στις υπηρεσίες, εν μέσω περιόδου, το ερώτημα είναι αν θα ληφθεί, τουλάχιστον αυτό, υπόψη, ως προς την εφαρμογή τέτοιου μέτρου.
Tourism Lobby
…ως προς τα γεωγραφικά κριτήρια.
Έχει καταστεί σαφές, πια, στην ελληνική πλευρά ότι ζητείται η κατάργηση του μειωμένου κατά 30% ΦΠΑ που ισχύει για τα νησιά του Αιγαίου, αλλά και άλλων ειδικών καθεστώτων φορολόγησης γεωγραφικής φύσης, όπως οι μειωμένοι φορολογικοί συντελεστές που ισχύουν για φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις σε νησιά με πληθυσμό κάτων των 3.100 κατοίκων, καθώς και το αυξημένο κατά 50% αφορολόγητο όριο που υπάρχει για όσα φυσικά πρόσωπα είναι μόνιμοι κάτοικοι σε νησιά με λιγότερους από 3.100 κατοίκους.
Πριν από λίγο καιρό, υπήρχε η πληροφορία ότι μπορεί αυτά τα γεωγραφικά κριτήρια να εξειδικευτούν σε «ακραίες» περιπτώσεις, όπως π.χ. Μύκονος vs Καρπάθου, αλλά φαίνεται ότι υπάρχουν αντιδράσεις από τους τροϊκανούς και για αυτό.
Ό,τι αποφασιστεί θα πρέπει να θεσμοθετηθεί μέχρι τον Ιούνιο. Και μετά τις εκλογές, οπωσδήποτε, όπως πιέζουν διάφοροι πολιτικοί και πολιτευτές...
Και επειδή όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει μία τέτοια ανατροπή σε ΦΠΑ στο τουριστικό προϊόν και στις υπηρεσίες, εν μέσω περιόδου, το ερώτημα είναι αν θα ληφθεί, τουλάχιστον αυτό, υπόψη, ως προς την εφαρμογή τέτοιου μέτρου.
Tourism Lobby