Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Βρε τι τραβάμε!

Είχα πάρει μια σωστή απόφαση αλλά δεν ξέρω που την έχω βάλειΦαντάζομαι διαβάσατε την ανακοίνωση του υπουργείου υγείας. Aν όχι απολαύστε την: «σε μια δύσκολη περίοδο για το Δημόσιο Σύστημα Υγείας καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια και αξιοποιούνται όλες οι δυνατότητες προκειμένου να καλυφθούν οι επείγουσες ανάγκες, κυρίως των νησιωτικών περιοχών».
Την έγραψαν και συνέχισαν οι άνθρωποι τον ύπνο του δικαίου.
Εμένα όμως μου έμεινε όμως μια απορία...

Αναρωτιέμαι αν με την νέα κυβέρνηση άλλαξαν τουλάχιστον αυτοί που γράφουν τα κείμενα, γιατί μου θυμίζουν πολύ αυτά που μας έγραφαν ο Λοβέρδος π.χ. Μην σας πω και ο Άδωνις...
Όχι, Όχι υπουργέ μου! Εσένα δεν θα σε αφήσω να μου "ξεφύγεις τόσο εύκολα", γιατί από εσένα περιμένω περισσότερα.
Σε ¨μια δύσκολη περίοδο για το δημόσιο σύστημα υγείας¨ όπως μας γράφεις, εσύ θα πρέπει να πάρεις την πολιτική απόφαση και ευθύνη, και να επιβάλεις τις τοποθετήσεις γιατρών στα ιατρεία των νησιών. Αυτή η απόφαση όχι μόνο δεν κοστίζει αλλά εξοικονομεί και τεράστιους πόρους, και το μόνο που χρειάζεται είναι πολιτικό θάρρος!
Τότε και μόνο τότε θα μπορείς να πεις πως "καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια και αξιοποιούνται όλες οι δυνατότητες προκειμένου να καλυφθούν οι επείγουσες ανάγκες, κυρίως των νησιωτικών περιοχών" Αν ήταν για άλλη μια ακόμα λύση "μπάλωμα" είχαμε και τους προηγούμενους... Και εσείς δεν είστε οι προηγούμενοι!

Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας!



Ακάλυπτος