Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Έχω και εγώ κάτι απορίες...

Αποτέλεσμα εικόνας για Απορία- Ρε φίλε, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί δημοσιογράφοι και πολιτικοί προσπαθούν να μας πείσουν πως καταστρέφεται η δική μας οικονομία, όταν οι Τούρκοι μας φέρνουν κατά χιλιάδες τους δικούς τους τουρίστες, να ξοδέψουν τα δικά τους λεφτά, με τα δικά τους καραβάκια, στην Ελλάδα;

- Εύκολο! Εεεε ...

Και από την άλλη πάλι, γιατί η δική μας οικονομία...


... ξανά καταστρέφεται, όταν δεν συμφέρει να πάνε απέναντι οι δικοί μας πλοιοκτήτες, και αφήνουν να ξοδέψουν οι πελάτες μας τα χρήματα τους στα δικά μας νησιά;

- Να σου πω! Εεεε....

- Καλά, αφού ξεκινάς να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει απάντησε μου και σε αυτό: Γιατί χτυπιούνται Έλληνες πλοιοκτήτες - δημοσιογράφοι - πολιτικοί, να διώξουν τους πελάτες μας στα απέναντι παράλια, και δεν βάζουν δρομολόγια να τους στείλουν σε νησιά όπως την Τήλο π.χ.

- Εεεε...

- Εντάξει,κατάλαβα, σου έβαλα και εγώ δύσκολα...  



Ακάλυπτος