Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Η κατσίκα του Τηλιακού γείτονα

Στην πραγματικότητα εδώ και κάποια χρόνια ο μόνος σοβαρός αγώνας που κάνουμε είναι αυτός για να κάνουμε πως δεν ξέρουμε    τι συμβαίνει γύρω μαςΕίμαι σίγουρος φίλε μου ότι καταλαβαίνεις γιατί κανένας από τους υπόλοιπους δημάρχους και λοιπούς αυτοδιοικητικούς της περιοχής, και όχι μόνο, δεν βλέπει με καλό μάτι την Τήλο. Γνωστή ελληνική, παραδοσιακή, και σχεδόν πάντα πετυχημένη συνταγή, η οποία περιγράφεται μάλιστα σε μια...

χαρακτηριστική παροιμία, την οποία είμαι σίγουρος ότι ξέρεις καλά. Αυτή που μας λέει για την κατσίκα του γείτονα κλπ. κλπ...
Πού να κάθονται τώρα και να ανταγωνίζονται νησιά σαν την Τήλο και να πρέπει να φτιάχνουν Τηλεϊατρική, Φυσικά πάρκα, να "σκοτώνονται" για να κλείσουν το κυνήγι η να είναι αναγκασμένοι να αγοράζουν πλοία και να τα συντηρούν, για να σπάσουν την απομόνωση τους... και ποιος σου είπε ότι δεν τους βολεύει η απομόνωση τους. Προτιμούν, να μας κατεβάσουν και εμάς στο δικό τους επίπεδο και μετά να εφαρμόσουν την άλλη γνωστή ελληνική παραδοσιακή συνταγή, για να έχουν και το κεφάλι τους ήσυχο...την μουρμούρα.  
Όπως επίσης καταλαβαίνεις γιατί ολόκληρος ο κρατικός μηχανισμός όσο και αν προσπαθούν να μας το κρύψουν, υποστηρίζουν το μονοπώλιο. Που να κάθονται τώρα και να ξεβολεύονται υποστηρίζοντας τον υγιή ανταγωνισμό...τα δίνουν όλα σε έναν και ξεμπερδεύουν! Έτσι έχουν και την ησυχία τους βρε αδελφέ!
Ναι φίλε μου, είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνεις, και εγώ το ίδιο.



Ακάλυπτος