Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Αχ Παναγιά μου!

αχ παναγιά μου μεγαλόχαρη, μαρία, δέσποινα, παρθένα, βρεφοκρατούσα, θεοτόκε, κεχαριτωμένη, ξέχασα τι ήθελα να ζητήσω- Αχ Παναγιά μου, κάνε τους να καταλάβουν πως ένας γιατρός στην Τήλο μαζί με έναν υπάλληλο στο σύστημα Τηλεϊατρικής εκτός από το ότι είναι υποχρέωση τους, τους στοιχίζει πολύ λιγότερο από το να μην τους έχουμε...
- Αχ Παναγιά μου, κάνε τους να καταλάβουν πως  η αντικατάσταση ενός καραβιού σαν το...

...Sea Star εκτός από υποχρέωση τους, δεν τους στοιχίζει τίποτα, και αντίθετα θα έχουν και σοβαρά κέρδη από τους άμεσους και έμμεσους φόρους...
- Αχ Παναγιά μου...
- Τι έγινε ρε παιδιά και πιάσατε τις προσευχές;
- Τι να σου πω ρε φίλε, δεκαετίες τώρα δεν έχω καταλάβει ακόμα αν σε ολόκληρο τον κρατικό μηχανισμό προσλαμβάνουν μόνο κουφούς η απλά δεν καταλαβαίνουν, γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι τα... α πα πα, όχι!
- Καλά ρε φίλε, και την Παναγία τι την θες;
- Ξέρω και εγώ; γιατί ο άλλος που έκανε την Αγία Βαρβάρα βόλτα στα νοσοκομεία τι την ήθελε;


Ακάλυπτος