Βουλευτές, περιφερειάρχες και λοιποί συγγενείς διαμαρτύρονται γιατί πλοία μένουν δεμένα λόγω της γνωστής εμπλοκής με τον Ρώσικο νηογνώμονα. Δεν είδαμε όμως κανέναν να προβληματισθεί έστω, ότι για πολλούς μήνες αυτά τα πλοία κυκλοφορούσαν με πλαστά χαρτιά, χωρίς ελέγχους και επιθεωρήσεις άρα ΕΙΣ ΓΝΩΣΙΝ ΟΛΩΝ μεταφέροντας το πολύτιμο φορτίο τους ανθρώπους που μας αγαπούν και μας επισκέπτονται. Αν συνέβαινε κάποιο ατύχημα από παραλείψεις ή τυχαία (ή μήπως συνέβη και κανείς δεν πήρε είδηση;) θα ήταν από τις μεγαλύτερες καταστροφές για τον τουρισμό μας και κυρίως θα έβαζε σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
Το πλοίο μας SEA STAR κατέχοντας όλα τα πιστοποιητικά του Ελληνικού κράτους όλων των κυβερνήσεων όταν κάποιος αρουραίος του λιμανιού έστω και ανώνυμα έκανε μια καταγγελία ξεκινούσε αμέσως πέρα των άλλων (π.χ. πρωτοσέλιδα εφημερίδων) δικαστική έρευνα. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΝΟΤΑΝΕ.
Τώρα όμως τι συμβαίνει; Έχουμε τις ίδιες διαδικασίες για ένα θέμα καταγγελμένο από τους θεσμικούς παράγοντες της χώρας;
Όλοι προσπάθησαν να βρουν μια λύση και πολύ καλά έκαναν για τα νησιά που επλήγησαν από αυτή την εξέλιξη.
Τηρώντας όμως ως ‘ΚΑΡΤΕΛ’ τους κανόνες της ‘ΑΓΡΑΦΗΣ ΗΘΙΚΗΣ’ τους ‘δεν σκέφτηκαν’ να επιστρατεύσουν το πλοίο της Τήλου. Αντίθετα και πολύ νωρίτερα εισηγήθηκαν οι κορυφαίοι του χορού και πέρασαν ομόφωνα από το ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) παράνομη απόφαση που ανακαλούσαν μια δρομολογιακή προσέγγιση του SEA STAR εβδομαδιαίως από Σύμη για Ρόδο και επιστροφή.
Μήπως όμως όταν τα δρομολόγια ελαχιστοποιήθηκαν σκέφτηκαν να αλλάξουν αυτή την ΠΑΡΑΝΟΜΗ απόφαση και να δώσουν λύση με περισσότερα δρομολόγια που μπορούσε να κάνει το SEA STAR; Βεβαίως όχι. Και δεν είναι από θέληση των συγκεκριμένων προσώπων αλλά η ένταξη τους στο Καρτέλ και άρα υπόχρεοι αποπληρωμών σε συνδυασμό με την συγκυρία τους έχει μετατρέψει σε τραγικούς πρωταγωνιστές του ανθρώπινου ναυαγίου που τελευταία ζούμε.
Βέβαια για τους Τηλιακούς και τους Συμιακούς δεν έχει ιδιαίτερη σημασία μόνο η ανθρωπιστική και πολιτική πλευρά του ζητήματος. Είναι αγωνιώδης συνθήκη επιβίωσης του πλοίου μας.
Έχει προηγηθεί η απόρριψη της ομόφωνης απόφασης του Δ.Σ. της Τήλου και των Τηλιακών για κατάργηση του Δωρεάν εισιτηρίου στους ιθαγενείς και η καθιέρωση ενιαίου εισιτηρίου για να έχουμε φθηνό εισιτήριο για τους επισκέπτες μας και καθιέρωση στην πράξη του μεταφορικού ισοδύναμου που είναι εργαλείο ανάπτυξης.
Όλα αυτά έχουν φέρει σε δύσκολη οικονομική κατάσταση την Ναυτιλιακή μας εταιρία αλλά πρέπει να δηλώσουμε με τον πιο απόλυτο τρόπο ότι θα αγωνιζόμαστε όσο μπορούμε όρθιοι για να συνεχίσει το SEA STAR να μας ταξιδεύει στη ανάπτυξη ενάντια στην θέληση των στείρων παραγωγής πολιτικής.
Το πλοίο μας SEA STAR κατέχοντας όλα τα πιστοποιητικά του Ελληνικού κράτους όλων των κυβερνήσεων όταν κάποιος αρουραίος του λιμανιού έστω και ανώνυμα έκανε μια καταγγελία ξεκινούσε αμέσως πέρα των άλλων (π.χ. πρωτοσέλιδα εφημερίδων) δικαστική έρευνα. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΝΟΤΑΝΕ.
Τώρα όμως τι συμβαίνει; Έχουμε τις ίδιες διαδικασίες για ένα θέμα καταγγελμένο από τους θεσμικούς παράγοντες της χώρας;
Όλοι προσπάθησαν να βρουν μια λύση και πολύ καλά έκαναν για τα νησιά που επλήγησαν από αυτή την εξέλιξη.
Τηρώντας όμως ως ‘ΚΑΡΤΕΛ’ τους κανόνες της ‘ΑΓΡΑΦΗΣ ΗΘΙΚΗΣ’ τους ‘δεν σκέφτηκαν’ να επιστρατεύσουν το πλοίο της Τήλου. Αντίθετα και πολύ νωρίτερα εισηγήθηκαν οι κορυφαίοι του χορού και πέρασαν ομόφωνα από το ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) παράνομη απόφαση που ανακαλούσαν μια δρομολογιακή προσέγγιση του SEA STAR εβδομαδιαίως από Σύμη για Ρόδο και επιστροφή.
Μήπως όμως όταν τα δρομολόγια ελαχιστοποιήθηκαν σκέφτηκαν να αλλάξουν αυτή την ΠΑΡΑΝΟΜΗ απόφαση και να δώσουν λύση με περισσότερα δρομολόγια που μπορούσε να κάνει το SEA STAR; Βεβαίως όχι. Και δεν είναι από θέληση των συγκεκριμένων προσώπων αλλά η ένταξη τους στο Καρτέλ και άρα υπόχρεοι αποπληρωμών σε συνδυασμό με την συγκυρία τους έχει μετατρέψει σε τραγικούς πρωταγωνιστές του ανθρώπινου ναυαγίου που τελευταία ζούμε.
Βέβαια για τους Τηλιακούς και τους Συμιακούς δεν έχει ιδιαίτερη σημασία μόνο η ανθρωπιστική και πολιτική πλευρά του ζητήματος. Είναι αγωνιώδης συνθήκη επιβίωσης του πλοίου μας.
Έχει προηγηθεί η απόρριψη της ομόφωνης απόφασης του Δ.Σ. της Τήλου και των Τηλιακών για κατάργηση του Δωρεάν εισιτηρίου στους ιθαγενείς και η καθιέρωση ενιαίου εισιτηρίου για να έχουμε φθηνό εισιτήριο για τους επισκέπτες μας και καθιέρωση στην πράξη του μεταφορικού ισοδύναμου που είναι εργαλείο ανάπτυξης.
Όλα αυτά έχουν φέρει σε δύσκολη οικονομική κατάσταση την Ναυτιλιακή μας εταιρία αλλά πρέπει να δηλώσουμε με τον πιο απόλυτο τρόπο ότι θα αγωνιζόμαστε όσο μπορούμε όρθιοι για να συνεχίσει το SEA STAR να μας ταξιδεύει στη ανάπτυξη ενάντια στην θέληση των στείρων παραγωγής πολιτικής.
Τάσος Αλιφέρης
tilos.gr