Για δύο μήνες παρατείνονται οι συμβάσεις για τις λεγόμενες άγονες γραμμές που λήγουν στις 31 Οκτωβρίου, σύμφωνα με απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Από τις 35 ακτοπλοϊκές γραμμές, οι 13 ανήκουν...
στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιώτικης Πολιτικής και οι άλλες 22 στη Διεύθυνση Θαλασσίων Υποθέσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Στην διάρκεια της συνεδρίασης εκπρόσωποι εταιρειών ζήτησαν αύξηση των μισθωμάτων για τα πλοία επικαλούμενοι την αύξηση του κόστους των καυσίμων.
Το ΣΑΣ γνωμοδότησε θετικά και για την διενέργεια των διαγωνισμών αλλά δεν έχει γνωστοποιηθεί πόσες γραμμές θα δημοπρατηθούν τελικά για το 2012 καθώς αυτό θα εξαρτηθεί από τα χρήματα που θα διαθέσει το υπουργείο Οικονομικών για επιδοτήσεις.
Εκπρόσωποι ακτοπλοϊκών εταιρειών έχουν τονίσει εδώ και καιρό πως αν οι επιδοτήσεις δεν αυξηθούν, θα το σκεφτούν πολύ για να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο, ενώ δεν αποκλείουν να προχωρήσουν και σε αντικατάσταση των ταχύπλοων σύγχρονων επιβατικών πλοίων με παλαιότερα, καθώς το λειτουργικό τους κόστος είναι τεράστιο.
Πάντως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των ακτοπλόων είναι η καθυστέρηση που σημειώνεται από την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) στην καταβολή των επιδοτήσεων.
Όπως καταγγέλλουν, μερικές φορές υπάρχει καθυστέρηση στην καταβολή των χρημάτων ακόμα 8 μήνες με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα ρευστότητας στις εταιρείες καθώς οι τράπεζες δεν δίνουν πλέον εύκολα δάνεια.
aegaio.blogspot
στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιώτικης Πολιτικής και οι άλλες 22 στη Διεύθυνση Θαλασσίων Υποθέσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Στην διάρκεια της συνεδρίασης εκπρόσωποι εταιρειών ζήτησαν αύξηση των μισθωμάτων για τα πλοία επικαλούμενοι την αύξηση του κόστους των καυσίμων.
Το ΣΑΣ γνωμοδότησε θετικά και για την διενέργεια των διαγωνισμών αλλά δεν έχει γνωστοποιηθεί πόσες γραμμές θα δημοπρατηθούν τελικά για το 2012 καθώς αυτό θα εξαρτηθεί από τα χρήματα που θα διαθέσει το υπουργείο Οικονομικών για επιδοτήσεις.
Εκπρόσωποι ακτοπλοϊκών εταιρειών έχουν τονίσει εδώ και καιρό πως αν οι επιδοτήσεις δεν αυξηθούν, θα το σκεφτούν πολύ για να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο, ενώ δεν αποκλείουν να προχωρήσουν και σε αντικατάσταση των ταχύπλοων σύγχρονων επιβατικών πλοίων με παλαιότερα, καθώς το λειτουργικό τους κόστος είναι τεράστιο.
Πάντως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των ακτοπλόων είναι η καθυστέρηση που σημειώνεται από την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) στην καταβολή των επιδοτήσεων.
Όπως καταγγέλλουν, μερικές φορές υπάρχει καθυστέρηση στην καταβολή των χρημάτων ακόμα 8 μήνες με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα ρευστότητας στις εταιρείες καθώς οι τράπεζες δεν δίνουν πλέον εύκολα δάνεια.
aegaio.blogspot