Οι προοπτικές τόσο για το 2012 όσο και για ολόκληρη τη δρομολογιακή
ετήσια περίοδο 2012-2013 αναμένονται δυστυχώς δραματικές. Η καταστροφή
όλων των εταιρειών πλοιοκτησίας είναι πλέον προ των θυρών. «Ενώ λοιπόν
από όλους είναι αποδεκτό ότι οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες δοκιμάζονται
έντονα, οι μόνοι αρμόδιοι, οι πολιτικοί της χώρας μας, δεν κάνουν κάτι
εύκολο για τη διάσωσή τους» επισημαίνει ο διευθυντής του ΣΕΕΝ, Νίκος
Καβαλλιέρος:
« Από το έτος 2004 συνεχώς ως πλοιοκτησία τεκμηριώνουμε και τους υπενθυμίζουμε ότι η καταστροφή της επιχειρηματικότητάς μας αργά αλλά σταθερά προχωράει. Δυστυχώς πλέον δεν είναι δυνατή η ασφαλής οικονομική διαχείριση καμίας εφοπλιστικής εταιρείας με τις παρούσες καταστάσεις των τιμών καυσίμων, λιπαντικών, διαχειριστικών εξόδων, συντήρησης, μισθοδοσίας, εργοδοτικών εισφορών κλπ. αν λάβουμε υπόψη τα έσοδα του πλοίου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Το καλοκαίρι προβλέπεται πτωτικό ως προς την κίνηση των επιβατών και οχημάτων, με αποτέλεσμα οι 60-70 πιθανόν «καλές» ημέρες ολόκληρου του θέρους να μην μπορούν να καλύψουν τα έξοδα των 365 ημερών λειτουργίας ενός συμβατικού πλοίου» και καταλήγει: «Επίσης, είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος να συνεχιστεί ο παροπλισμός των επιβατηγών μας πλοίων ως και η πώλησή τους στο εξωτερικό, σε τιμές κατώτερες της πραγματικής αξίας των προς πώληση αδελφών πλοίων για να αντιμετωπισθούν έτσι προβλήματα ρευστότητας των εταιρειών πλοιοκτησίας».
Ενδεικτικό της τραγικής κατάστασης είναι και το γεγονός ότι οι κρατήσεις προς ελκυστικούς νησιωτικούς προορισμούς για τα επόμενα Σαββατοκύριακα είναι μειωμένες από 20% έως και 70% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο περσινή περίοδο.
protothema.gr
ILIAS
« Από το έτος 2004 συνεχώς ως πλοιοκτησία τεκμηριώνουμε και τους υπενθυμίζουμε ότι η καταστροφή της επιχειρηματικότητάς μας αργά αλλά σταθερά προχωράει. Δυστυχώς πλέον δεν είναι δυνατή η ασφαλής οικονομική διαχείριση καμίας εφοπλιστικής εταιρείας με τις παρούσες καταστάσεις των τιμών καυσίμων, λιπαντικών, διαχειριστικών εξόδων, συντήρησης, μισθοδοσίας, εργοδοτικών εισφορών κλπ. αν λάβουμε υπόψη τα έσοδα του πλοίου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Το καλοκαίρι προβλέπεται πτωτικό ως προς την κίνηση των επιβατών και οχημάτων, με αποτέλεσμα οι 60-70 πιθανόν «καλές» ημέρες ολόκληρου του θέρους να μην μπορούν να καλύψουν τα έξοδα των 365 ημερών λειτουργίας ενός συμβατικού πλοίου» και καταλήγει: «Επίσης, είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος να συνεχιστεί ο παροπλισμός των επιβατηγών μας πλοίων ως και η πώλησή τους στο εξωτερικό, σε τιμές κατώτερες της πραγματικής αξίας των προς πώληση αδελφών πλοίων για να αντιμετωπισθούν έτσι προβλήματα ρευστότητας των εταιρειών πλοιοκτησίας».
Ενδεικτικό της τραγικής κατάστασης είναι και το γεγονός ότι οι κρατήσεις προς ελκυστικούς νησιωτικούς προορισμούς για τα επόμενα Σαββατοκύριακα είναι μειωμένες από 20% έως και 70% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο περσινή περίοδο.
protothema.gr
ILIAS