Ο Δημήτρης Σακατζής είναι εκπαιδευτικός. Προ τριών ημερών το υπουργείο Παιδείας τον βράβευσε στο πλαίσιο του προγράμματος «Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη Καλών Πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», εκπαιδευτικούς για το έργο τους.
Ο εκπαιδευτικός εμφανίστηκε στην τελετή παράδοσης των βραβείων με το χαρτί της διαθεσιμότητας στο ένα χέρι..
Η τελετή για τα Αριστεία 2013 έγινε με κάθε επισημότητα στην αίθουσα «Jacqueline de Romilly» του υπουργείου Παιδείας και ο Δημήτρης Σακατζής στην ομιλία του είπε ότι «Ότι ο πολιτικός κόσμος πρέπει να ντρέπεται που κατασυκοφαντεί τους εκπαιδευτικούς». Και επειδή κάποιοι ίσως θα έσπευδαν να μιλήσουν για μπαχαλάκηδες ο βραβευμένος καθηγητής τους έκλεισε το στόμα: «νοιώθω τιμή που είμαι στην ομάδα που βραβεύθηκε. Δεν ήρθαμε να χαλάσουμε τον θεσμό, τον τιμούμε» είπε καταχειροκροτούμενος.
Στόχος του προγράμματος Αριστείας είναι η αξιοποίηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που αναπτύσσεται στα σχολεία, ως βάση για τον εμπλουτισμό και την ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού έργου μέσα από την επιβράβευση και την δημόσια ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών» της μαθησιακής διαδικασίας.
Την τελευταία χρονιά εφαρμογής του προγράμματος 2012-2013, κατατέθηκαν 1.035 έργα από 2.114 εκπαιδευτικούς και βραβεύθηκαν 105 ατομικά και ομαδικά έργα, που υλοποιήθηκαν από 258 εκπαιδευτικούς πανελλαδικά.
Πηγή: www.iefimerida.gr
Ο εκπαιδευτικός εμφανίστηκε στην τελετή παράδοσης των βραβείων με το χαρτί της διαθεσιμότητας στο ένα χέρι..
Η τελετή για τα Αριστεία 2013 έγινε με κάθε επισημότητα στην αίθουσα «Jacqueline de Romilly» του υπουργείου Παιδείας και ο Δημήτρης Σακατζής στην ομιλία του είπε ότι «Ότι ο πολιτικός κόσμος πρέπει να ντρέπεται που κατασυκοφαντεί τους εκπαιδευτικούς». Και επειδή κάποιοι ίσως θα έσπευδαν να μιλήσουν για μπαχαλάκηδες ο βραβευμένος καθηγητής τους έκλεισε το στόμα: «νοιώθω τιμή που είμαι στην ομάδα που βραβεύθηκε. Δεν ήρθαμε να χαλάσουμε τον θεσμό, τον τιμούμε» είπε καταχειροκροτούμενος.
Στόχος του προγράμματος Αριστείας είναι η αξιοποίηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που αναπτύσσεται στα σχολεία, ως βάση για τον εμπλουτισμό και την ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού έργου μέσα από την επιβράβευση και την δημόσια ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών» της μαθησιακής διαδικασίας.
Την τελευταία χρονιά εφαρμογής του προγράμματος 2012-2013, κατατέθηκαν 1.035 έργα από 2.114 εκπαιδευτικούς και βραβεύθηκαν 105 ατομικά και ομαδικά έργα, που υλοποιήθηκαν από 258 εκπαιδευτικούς πανελλαδικά.
Πηγή: www.iefimerida.gr