Γενικά και υπό τις γνωστές συνθήκες, ήταν μία σχετικά καλή ITB για την Ελλάδα. Τα μηνύματα είναι θετικά, το κλίμα αρκετά καλύτερο από πέρυσι, η ελληνική συμμετοχή διακρίθηκε με το 2ο βραβείο στην κατηγορία της Ευρώπης, υπήρχε μία μάλλον ικανοποιητική ροή κοινού. Υστερούσαμε σε παράλληλες εκδηλώσεις, στη ροή...
... επαγγελματιών επισκεπτών - φαινόμενο όμως που χαρακτήρισε όλη την έκθεση - και σε ορισμένα θέματα που θα μπορούσαμε να τα έχουμε οργανώσει καλύτερα.
Τα τελευταία μας σχόλια και επισημάνσεις:
Το περίπτερο ήταν αντικειμενικά καλό. Ωστόσο οι “κύβοι” έχουν κάνει πια τον κύκλο τους και χρειαζόμαστε νέο “αίμα”, νεα εικόνα και καινούριες ιδέες. Μένουμε στην εξαγγελία προ ημερών του γ.γ. του ΕΟΤ Π. Λειβαδά ότι θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για την αρχιτεκτονική των περιπτέρων μας για την επόμενη τριετία.
Τα πολυδιαφημισμένα “παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα” του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που οι περισσότεροι έψαχναν να τα βρουν, ήταν πέντε-έξι τυριά, κάτι λαδάκια, ένα μέλι και διάφορα άλλα. Σε μία γωνιά του περιπτέρου, πτωχά, κακόμοιρα, μοναχικά και σε εμφανώς προχωρημένο στάδιο... κατάθλιψης. Ειδικά τα τυριά, έτσι όπως τα είχαν στείλει από την Αθήνα, εκτός συντήρησης και χωρίς κάποια ειδική συσκευασία τα εντόπιζε κανείς από τη... μυρωδιά. Χάθηκε μία ευκαιρία να γίνει μεγάλη προβολή, να διανεμηθούν πολλά δείγματα προιόντων και γενικά να “παίξουμε” πολύ αυτό το “χαρτί”. Και κάποιος πρέπει να “εκπαιδεύσει” το Αγροτικής Ανάπτυξης σε τέτοιες λογικές.
Μας άρεσε πολύ το “οικολογικό” υλικό που διένειμε ο ΕΟΤ, κατασκευασμένο από ανακύκλωση τόνων παλαιότερου ενημερωτικού υλικού που υπήρχε στην αποθήκη του Οργανισμού. Παζλ, θήκες για κάρτες, σημειωματάρια, καρτ-ποστάλ, σουβέρ, θήκες για cd, όλα έγιναν ανάρπαστα και από επαγγελματίες επισκέπτες και από το κοινό. Εξαιρετική η ιδέα.
Μας άρεσε επίσης η ενιαία παρουσία των Περιφερειών και των προορισμών της Βορείου Ελλάδος. Η Μακεδονία έδειξε τη δύναμή της και το μεγάλο εύρος του προιόντος της. Αρκετά δυναμική και εποικοδομητική και η παρουσία του Περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας Α. Τζιτζικώστα.
Δεν μας άρεσε καθόλου, για μία ακόμα φορά, η εικόνα άδειων stands συνεκθετών, τις δύο τελευταίες μέρες της έκθεσης που ήταν ανοικτές στο κοινό. Η λογική τα μαζεύουμε και την κάνουμε μόλις τελειώσουν οι επαγγελματίες επισκέπτες, πρέπει να σταματήσει και να βρεθεί άλλη λύση.
Αυτά. Και του χρόνου, καλύτερα!
Tourism Lobby
... επαγγελματιών επισκεπτών - φαινόμενο όμως που χαρακτήρισε όλη την έκθεση - και σε ορισμένα θέματα που θα μπορούσαμε να τα έχουμε οργανώσει καλύτερα.
Τα τελευταία μας σχόλια και επισημάνσεις:
Το περίπτερο ήταν αντικειμενικά καλό. Ωστόσο οι “κύβοι” έχουν κάνει πια τον κύκλο τους και χρειαζόμαστε νέο “αίμα”, νεα εικόνα και καινούριες ιδέες. Μένουμε στην εξαγγελία προ ημερών του γ.γ. του ΕΟΤ Π. Λειβαδά ότι θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για την αρχιτεκτονική των περιπτέρων μας για την επόμενη τριετία.
Τα πολυδιαφημισμένα “παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα” του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που οι περισσότεροι έψαχναν να τα βρουν, ήταν πέντε-έξι τυριά, κάτι λαδάκια, ένα μέλι και διάφορα άλλα. Σε μία γωνιά του περιπτέρου, πτωχά, κακόμοιρα, μοναχικά και σε εμφανώς προχωρημένο στάδιο... κατάθλιψης. Ειδικά τα τυριά, έτσι όπως τα είχαν στείλει από την Αθήνα, εκτός συντήρησης και χωρίς κάποια ειδική συσκευασία τα εντόπιζε κανείς από τη... μυρωδιά. Χάθηκε μία ευκαιρία να γίνει μεγάλη προβολή, να διανεμηθούν πολλά δείγματα προιόντων και γενικά να “παίξουμε” πολύ αυτό το “χαρτί”. Και κάποιος πρέπει να “εκπαιδεύσει” το Αγροτικής Ανάπτυξης σε τέτοιες λογικές.
Μας άρεσε πολύ το “οικολογικό” υλικό που διένειμε ο ΕΟΤ, κατασκευασμένο από ανακύκλωση τόνων παλαιότερου ενημερωτικού υλικού που υπήρχε στην αποθήκη του Οργανισμού. Παζλ, θήκες για κάρτες, σημειωματάρια, καρτ-ποστάλ, σουβέρ, θήκες για cd, όλα έγιναν ανάρπαστα και από επαγγελματίες επισκέπτες και από το κοινό. Εξαιρετική η ιδέα.
Μας άρεσε επίσης η ενιαία παρουσία των Περιφερειών και των προορισμών της Βορείου Ελλάδος. Η Μακεδονία έδειξε τη δύναμή της και το μεγάλο εύρος του προιόντος της. Αρκετά δυναμική και εποικοδομητική και η παρουσία του Περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας Α. Τζιτζικώστα.
Δεν μας άρεσε καθόλου, για μία ακόμα φορά, η εικόνα άδειων stands συνεκθετών, τις δύο τελευταίες μέρες της έκθεσης που ήταν ανοικτές στο κοινό. Η λογική τα μαζεύουμε και την κάνουμε μόλις τελειώσουν οι επαγγελματίες επισκέπτες, πρέπει να σταματήσει και να βρεθεί άλλη λύση.
Αυτά. Και του χρόνου, καλύτερα!
Tourism Lobby