Μέσα από τις φωτογραφίες του Instagreece
Xιλιάδες αντικείμενα, τοπία, πρόσωπα, συναισθήματα, γεύσεις, συνθέτουν το πρόσωπο μιας χώρας μακριά από την κρίση... Aυτή, την θετική πλευρά της Ελλάδας, επιχειρεί να φωτίσει το Instagreece, ένας διαγωνισμός φωτογραφίας, μέσα από τις πλατφόρμες Instagram και Facebook.
Οι χρήστες καλούνται να εμπνευστούν και να αποτυπώσουν την ..δική τους Ελλάδα, με βάση πάντα ένα συγκεκριμένο θέμα, το οποίο αλλάζει κάθε μήνα.
Για το Μάρτιο το θέμα που έχει επιλεγεί είναι το «style και hashtag: #instagreece_style». Στυλ, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας, στη μόδα, στο δρόμο, στην καθημερινότητα, στη ζωή γενικότερα.
Η ιδέα για το συγκεκριμένο διαγωνισμό γεννήθηκε τον Αύγουστο του 2012 και ανήκει στην Cambo Industries, μια εταιρεία στο χώρο του digital marketing με εμπειρία στα social media για εθνικά και πολυεθνικά brands.
Ηδη, περισσότεροι από 25.000 άνθρωποι από όλη την Ελλάδα, κυρίως νέοι, έχουν συμμετάσχει σε αυτό το διαγωνισμό στέλνοντας φωτογραφίες από κάθε γωνιά της χώρας.
Ο διαγωνισμός δεν έχει ημερομηνία λήξης, εξελίσσεται αυθόρμητα, σύμφωνα με τη διάθεση των χρηστών και τον παλμό της εποχής.
Για τη διαδικασία των βραβεύσεων υπάρχει συνεργασία με την Athens Voice και κάθε μήνα τρεις δημοφιλείς καλλιτέχνες ο Τάσος Βρεττός, ο Δημήτρης Μαστρογιαννίτης και ο Κωνσταντίνος Ρήγος, επιλέγουν τις τρεις καλύτερες φωτογραφίες που κερδίζουν. Υπάρχει επιπλέον ένας νικητής που αναδεικνύεται από την ψηφοφορία του κόσμου.
Xιλιάδες αντικείμενα, τοπία, πρόσωπα, συναισθήματα, γεύσεις, συνθέτουν το πρόσωπο μιας χώρας μακριά από την κρίση... Aυτή, την θετική πλευρά της Ελλάδας, επιχειρεί να φωτίσει το Instagreece, ένας διαγωνισμός φωτογραφίας, μέσα από τις πλατφόρμες Instagram και Facebook.
Οι χρήστες καλούνται να εμπνευστούν και να αποτυπώσουν την ..δική τους Ελλάδα, με βάση πάντα ένα συγκεκριμένο θέμα, το οποίο αλλάζει κάθε μήνα.
Για το Μάρτιο το θέμα που έχει επιλεγεί είναι το «style και hashtag: #instagreece_style». Στυλ, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας, στη μόδα, στο δρόμο, στην καθημερινότητα, στη ζωή γενικότερα.
Η ιδέα για το συγκεκριμένο διαγωνισμό γεννήθηκε τον Αύγουστο του 2012 και ανήκει στην Cambo Industries, μια εταιρεία στο χώρο του digital marketing με εμπειρία στα social media για εθνικά και πολυεθνικά brands.
Ηδη, περισσότεροι από 25.000 άνθρωποι από όλη την Ελλάδα, κυρίως νέοι, έχουν συμμετάσχει σε αυτό το διαγωνισμό στέλνοντας φωτογραφίες από κάθε γωνιά της χώρας.
Ο διαγωνισμός δεν έχει ημερομηνία λήξης, εξελίσσεται αυθόρμητα, σύμφωνα με τη διάθεση των χρηστών και τον παλμό της εποχής.
Για τη διαδικασία των βραβεύσεων υπάρχει συνεργασία με την Athens Voice και κάθε μήνα τρεις δημοφιλείς καλλιτέχνες ο Τάσος Βρεττός, ο Δημήτρης Μαστρογιαννίτης και ο Κωνσταντίνος Ρήγος, επιλέγουν τις τρεις καλύτερες φωτογραφίες που κερδίζουν. Υπάρχει επιπλέον ένας νικητής που αναδεικνύεται από την ψηφοφορία του κόσμου.