Για τους γνωρίζοντες, τους κανόνες της αγοράς και δη του τρόπου που λειτουργούμε πολλές φορές ως Έλληνες, του «παιχνιδιού» όπως το παίζει διεθνώς η Ryanair και για τους ψύχραιμα σκεπτόμενους, ήταν θέμα χρόνου η «εμπλοκή» που…
…κατά τα φαινόμενα και σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, επήλθε αυτές τις μέρες.
Η Ryanair δεν δέχεται κρατήσεις για Ρόδο και Κω, από τον Νοέμβριο. Επικαλείται καθυστερήσεις στην καταβολή των συμφωνηθέντων οφειλόμενων και επιρρίπτει ευθύνες γενικώς στο ελληνικό δημόσιο ή κράτος, ανάλογα με το ποιός μιλάει με ποιόν. Σίγουρα στηρίζεται σε σημεία – «παράθυρα» κατά ορισμένους, «κενά» κατά άλλους - της συμφωνίας προκειμένου να αποδεσμευτεί από τις πτήσεις της χειμερινής περιόδου και όσο και αν ορισμένοι πιστεύουν ότι απλώς «εκβιάζει» καταστάσεις, αυτό μπορεί και να μην ισχύει για τη συγκεκριμένη συμφωνία, τουλάχιστον και για τη συγκεκριμένη περίοδο.
Οι δικές μας πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο υφυπουργός Νικητιάδης είχε, ήδη, μια πρώτη επαφή και συζήτηση με ανώτατα στελέχη της εταιρίας για το ζήτημα που έχει προκύψει και ετοιμάζει και άλλη, εκτενέστερη.
Είναι επισήμανση κεφαλαιώδους σημασίας αυτή, ειδικά όταν προέρχεται από μία εταιρία όπως η Ryanair.
…κατά τα φαινόμενα και σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, επήλθε αυτές τις μέρες.
Το θέμα που αποκάλυψαν και σήκωσαν τα τοπικά μέσα στη Ρόδο, έχει ισχυρές βάσεις αληθείας αλλά απομένει να οριστικοποιηθεί και η τελική του έκβαση.
Που προμηνύεται, δυστυχώς, ιδιαιτέρως αρνητικό.
Ο Mr. O' Leary |
Σήμερα, δε, από ό,τι ακούμε, έχει και νέες συναντήσεις με τους τοπικούς φορείς στην Κω.
Αυτό που εμείς ξεχωρίζουμε και θεωρούμε ως πλέον ενδιαφέρον, έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα, είναι μία «πρόταση»- αίτημα που υπάρχει από την πλευρά της εταιρίας και που αφορά την κυβέρνηση και την έλλειψη μίας μακροπρόθεσμης, καλά μελετημένης στρατηγικής υποδοχής και εξυπηρέτησης για τις εταιρίες αυτής της κατηγορίας, την οποία – και αυτό αναφέρεται ως σημαντικότερο και κυριότερο ζήτημα – να υλοποιεί και να συντονίζει ΕΝΑΣ κεντρικός εθνικός φορέας.Επί της υποδοχής το πάλαι πότε... |
Κατά τα άλλα, για αυτά που φωνάζαμε και προειδοποιούσαμε από πέρυσι – και τον υφυπουργό Νικητιάδη ειδικώς – ότι το θέμα αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους θέλει μεγάλη προσοχή, βαθιά προνοητικότητα και σοβαρή μελέτη, θα μιλήσουμε άλλη ώρα…
Λεπτομερέστατο και με πολλές ειδικές πληροφορίες, το δημοσίευμα της «Δημοκρατικής», εδώ.
Κάποιες πρόσθετες πληροφορίες και εκτιμήσεις και από το ltcnews.gr, εδώ .
Εν αναμονή...
Tourism Lobby