Η εξέλιξη αυτή είναι συγκλονιστική, αφού θα αλλάξει πολλά στην ιστορία των αθλητικών μεταδόσεων. Το συγκεκριμένο ποδοσφαιρικό παιχνίδι θα το παρακολουθούσαν ελάχιστα άτομα στην τηλεόραση, ενώ στο facebook θα έχουν τη δυαντότητα να το παρακολουθήσουν πάνω από 700 εκ. άτομα στον κόσμο.
Μετά από συμφωνία της Budweiser, σπόνσορα του ιστορικού Αγγλικού Κυπέλου-FA CUP, και της διοργανώτριας αρχής, το παιχνίδι μεταξύ της Ascot United και της Webley θα μεταδοθεί live στο Facebook το βράδυ της Παρασκευής.
thousandnews
Μετά από συμφωνία της Budweiser, σπόνσορα του ιστορικού Αγγλικού Κυπέλου-FA CUP, και της διοργανώτριας αρχής, το παιχνίδι μεταξύ της Ascot United και της Webley θα μεταδοθεί live στο Facebook το βράδυ της Παρασκευής.
thousandnews