Οι εποχές που ο κόσμος διάβαζε εφημερίδα στην τουαλέτα αποτελούν πια παρελθόν, αφού τώρα παίρνει μαζί του … το tablet του!
Σύμφωνα με έρευνα της Staples Advantage, το 35% των κατόχων tablets δεν τα αποχωρίζονται ούτε στην τουαλέτα. Άλλωστε, ένας από τους λόγους που οι συγκεκριμένες συσκευές είναι τόσο δημοφιλείς είναι δίχως αμφιβολία η φορητότητά τους, που επιτρέπει την εύκολη μεταφορά τους παντού- και γιατί όχι και στην τουαλέτα!
Επιπλέον, το 30% των συμμετεχόντων παραδέχεται ότι παίρνει τα tablets μαζί του και στα εστιατόρια (ελπίζουμε όχι μετά την τουαλέτα…), το 60% στις διακοπές ενώ ένα εντυπωσιακά μεγάλο ποσοστό της τάξης του 78% τα χρησιμοποιεί και στο κρεβάτι.
Κάτι τέτοιο, όμως, δεν είναι απαραίτητα κακό. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 80% του δείγματος διατηρεί καλύτερη ισορροπία δουλειάς-προσωπικής ζωής χάρη στη χρήση tablet. To 60% ισχυρίζεται ότι το tablet βοηθά στην αύξηση της παραγωγικότητας, ενώ το το 40% υποστηρίζει ότι ο κύριος λόγος της αγοράς του tablet ήταν η δυνατότητα συνεχούς επικοινωνίας με συναδέλφους και πελάτες.
Το σίγουρο είναι ότι οι κατασκευαστές των tablets δε θα χαρούν ιδιαίτερα μόλις μάθουν τα αποτελέσματα της έρευνας…
[πηγή zdnet]
Σύμφωνα με έρευνα της Staples Advantage, το 35% των κατόχων tablets δεν τα αποχωρίζονται ούτε στην τουαλέτα. Άλλωστε, ένας από τους λόγους που οι συγκεκριμένες συσκευές είναι τόσο δημοφιλείς είναι δίχως αμφιβολία η φορητότητά τους, που επιτρέπει την εύκολη μεταφορά τους παντού- και γιατί όχι και στην τουαλέτα!
Επιπλέον, το 30% των συμμετεχόντων παραδέχεται ότι παίρνει τα tablets μαζί του και στα εστιατόρια (ελπίζουμε όχι μετά την τουαλέτα…), το 60% στις διακοπές ενώ ένα εντυπωσιακά μεγάλο ποσοστό της τάξης του 78% τα χρησιμοποιεί και στο κρεβάτι.
Κάτι τέτοιο, όμως, δεν είναι απαραίτητα κακό. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 80% του δείγματος διατηρεί καλύτερη ισορροπία δουλειάς-προσωπικής ζωής χάρη στη χρήση tablet. To 60% ισχυρίζεται ότι το tablet βοηθά στην αύξηση της παραγωγικότητας, ενώ το το 40% υποστηρίζει ότι ο κύριος λόγος της αγοράς του tablet ήταν η δυνατότητα συνεχούς επικοινωνίας με συναδέλφους και πελάτες.
Το σίγουρο είναι ότι οι κατασκευαστές των tablets δε θα χαρούν ιδιαίτερα μόλις μάθουν τα αποτελέσματα της έρευνας…
[πηγή zdnet]