Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Μόσχου: «Νιώθουμε αδικημένοι»

merkouris_mosxouΤου Χρήστου Γρουίτση

«Βράζουν» στην Τήλο με αφορμή τις αποφάσεις των δύο βοηθών του Θωμά Πατσιόπουλου στο χθεσινό μπαράζ ανόδου της Σύμης, κ. Φραγκίνη και Μπερδεμπέ, και κυρίως για τη φάση του ακυρωθέντος τέρματος που πέτυχε η ομάδα, το οποίο κατά την άποψη τους ήταν «πεντακάθαρο» και δεν υπήρχε καμία περίπτωση οφσάιντ. Μάλιστα ο σκόρερ του γκολ που δεν μέτρησε Μερκούρης Μόσχου, μίλησε στο News12.gr, εκφράζοντας το κλίμα αγανάκτησης που επικρατεί στις τάξεις του συλλόγου, για τον ορισμό και τις αποφάσεις του διαιτητικού τρίο του αγώνα:
«Δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε ο συγκεκριμένος ορισμός από τους αρμόδιους. Ενώ δεν υπήρχε άλλο παιχνίδι στα τοπικά πρωταθλήματα, ορίσθηκε ένας πανάξιος διαιτητής με δύο βοηθούς, από τους οποίους ο πρώτος είναι νεαρός, χωρίς μεγάλη εμπειρία και ουδέποτε πήρε πάνω του κάποια φάση του παιχνιδιού, ενώ ο κ. Φραγκίνης βρίσκεται εδώ και χρόνια σε δικαστική κόντρα με την Τήλο, ενώ στον τελικό Κυπέλλου που διαιτήτευσε πρόσφατα έκανε πολλά και σοβαρά λάθη.
Υπάρχουν πολλές φάσεις για τις οποίες μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε, όμως η πολιτική του συλλόγου δεν είναι να διαμαρτύρεται για τη διαιτησία, δεν το έχει κάνει ποτέ, όμως πρέπει να αναφερθώ στην συγκεκριμένη φάση, αφού εγώ ήμουν ο σκόρερ και το τέρμα μου ήταν καθαρό.
Μάλιστα, για τη συγκεκριμένη φάση, τα λεγόμενα μου επιβεβαίωσαν και άνθρωποι που δεν είχαν κανένα λόγο να το κάνουν και είδαν την φάση από την ευθεία του επόπτη, όπως ο κ. Ισκάς, πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής που μου ανέφερε ότι το γκολ ήταν κανονικό, ο τερματοφύλακας του Απόλλωνα, που μου είπε ότι πανηγύρισε την άνοδο, όχι όμως όπως θα ήθελε, λόγω του ακυρωθέντος τέρματος μας, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Ρόδου κ. Κουμπιός που επίσης με επιβεβαίωσε λέγοντας μου ότι το γκολ έπρεπε να μετρήσει, αλλά και ο αρχηγός της Τήλου που χθες δεν αγωνίσθηκε (Γ. Αλιφέρης), που μου είπε ότι μας στέρησαν την ευκαιρία να προηγηθούμε. Το ίδιο συνέβη και με μερικούς φιλάθλους του Απόλλωνα. Οι παραπάνω μπορούν κάλλιστα να με διαψεύσουν αν θεωρούν ότι ψεύδομαι.
Θέλω πάντως να δώσω συγχαρητήρια στον Απόλλωνα και να του ευχηθώ ότι καλύτερο για το μέλλον, αλλά και στον διαιτητή του αγώνα, ο οποίος είναι ίσως ο πιο καλός ρέφερι που διαθέτουμε αυτή τη στιγμή και που τον «κρέμασαν» οι βοηθοί του στο χθεσινό ματς. Θα μπορούσα να αναφερθώ και σε άλλες φάσεις, όμως και τα λάθη είναι μέσα στο παιχνίδι και είναι ανθρώπινα και πιστεύω ότι ακόμη και αν έγινε λάθος από τον κ. Πατσιόπουλου, θα έγινε επειδή δεν το είδε.»
news12.gr