Οι δημοσιογράφοι βρίσκονται σε τετραήμερη απεργία, οι εκδότες έβγαλαν από την Πέμπτη τα κυριακάτικα DVD με περιτύλιγμα την εφημερίδα, η Ελλάδα βαδίζει στον γκρεμό αλλά τις τελευταίες δυο ημέρες κάτι έχει αλλάξει οριστικά και αμετάκλητα – μια για πάντα. Μετά την κυκλοφορία του Debtocracy το βράδυ της περασμένης Τετάρτης στο Διαδίκτυο, τίποτε δεν θα είναι πια το ίδιο στη χώρα μας.
Την Δευτέρα το πρωί -που οι δημοσιογράφοι θα επιστρέψουν στα γραφεία τους- το Debtocracy μάλλον θα το έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 500 χιλιάδες Έλληνες. Και κάποιοι απ’ αυτούς τους δημοσιογράφους θα πρέπει να γράψουν ή να μιλήσουν γι’ αυτό το «φαινόμενο» – αν τους το επιτρέψουν, βέβαια.
Τελικά, ήταν τόσο απλό. Δεν χρειάζονταν ούτε μεγάλες δημοσιογραφικές φίρμες, ούτε ωραίες γάμπες, ούτε χορηγοί, ούτε διαφημιστές.
Χρειάζονταν μόνο δυο νέοι δημοσιογράφοι, μια μικρή –πιο μικρή δεν γίνεται- εταιρία, κάποιοι πολίτες πρόθυμοι να προσφέρουν ένα μικρό ή μεγαλύτερο ποσό, και –βέβαια- οι χιλιάδες χρήστες του Διαδικτύου, οι οποίοι παρακολούθησαν το Debtocracy και στη συνέχεια το διέδωσαν αστραπιαία στους φίλους τους, στους συγγενείς τους και στους γνωστούς τους.
Όλα αυτά ξεκίνησαν την ώρα που τα δελτία ειδήσεων των τηλεοπτικών σταθμών συνέχιζαν την άθλια προπαγάνδα τους.
Η μεγάλη απήχηση του Debtocracy αποδεικνύει –και σε όσους είχαν ακόμα αμφιβολίες- πως τα ελληνικά ΜΜΕ είναι εντελώς καθεστωτικά και κρατικοδίαιτα. Επί χρόνια μας βομβαρδίζουν με αυτή τη μια άποψη που είναι η άποψη της εκάστοτε κυβέρνησης που κάνει ωραία τις δουλειές της με τις ελίτ που κατέχουν τα ΜΜΕ και τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες...
pitsirikos.net
Την Δευτέρα το πρωί -που οι δημοσιογράφοι θα επιστρέψουν στα γραφεία τους- το Debtocracy μάλλον θα το έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 500 χιλιάδες Έλληνες. Και κάποιοι απ’ αυτούς τους δημοσιογράφους θα πρέπει να γράψουν ή να μιλήσουν γι’ αυτό το «φαινόμενο» – αν τους το επιτρέψουν, βέβαια.
Τελικά, ήταν τόσο απλό. Δεν χρειάζονταν ούτε μεγάλες δημοσιογραφικές φίρμες, ούτε ωραίες γάμπες, ούτε χορηγοί, ούτε διαφημιστές.
Χρειάζονταν μόνο δυο νέοι δημοσιογράφοι, μια μικρή –πιο μικρή δεν γίνεται- εταιρία, κάποιοι πολίτες πρόθυμοι να προσφέρουν ένα μικρό ή μεγαλύτερο ποσό, και –βέβαια- οι χιλιάδες χρήστες του Διαδικτύου, οι οποίοι παρακολούθησαν το Debtocracy και στη συνέχεια το διέδωσαν αστραπιαία στους φίλους τους, στους συγγενείς τους και στους γνωστούς τους.
Όλα αυτά ξεκίνησαν την ώρα που τα δελτία ειδήσεων των τηλεοπτικών σταθμών συνέχιζαν την άθλια προπαγάνδα τους.
Η μεγάλη απήχηση του Debtocracy αποδεικνύει –και σε όσους είχαν ακόμα αμφιβολίες- πως τα ελληνικά ΜΜΕ είναι εντελώς καθεστωτικά και κρατικοδίαιτα. Επί χρόνια μας βομβαρδίζουν με αυτή τη μια άποψη που είναι η άποψη της εκάστοτε κυβέρνησης που κάνει ωραία τις δουλειές της με τις ελίτ που κατέχουν τα ΜΜΕ και τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες...
pitsirikos.net