Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Οι Έλληνες και το περιβάλλον

Σύμφωνα με έρευνα της Henkel Habits σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες –ανάμεσά τους και η Ελλάδα-, η οικονομική κρίση έχει κάνει τους καταναλωτές να στραφούν στα είδη πρώτης ανάγκης, να καταναλώνουν έξυπνα και να μην αγοράζουν πια την κάθε μαλακία που βρίσκουν μπροστά τους.
Όπως δείχνει η έρευνα, οι καταναλωτές νοιάζονται για το περιβάλλον και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι το 60% των Ελλήνων, το 64% των Ισπανών και το 57% των Ιταλών μείωσαν την θερμοκρασία πλυσίματος των ρούχων και την διάρκεια του κάθε κύκλου πλύσης.
Δεν ξέρω για τους Ισπανούς και τους Ιταλούς αλλά είμαι βέβαιος πως οι Έλληνες αδιαφορούν για το περιβάλλον και το μόνο που τους νοιάζει είναι να πληρώνουν λιγότερο ρεύμα, ενώ μείωσαν την θερμοκρασία πλυσίματος των ρούχων για να τους κρατήσουν περισσότερο καιρό και να μην χρειαστεί να αγοράσουν καινούργια.
Στην επόμενη έρευνα, οι Έλληνες δεν θα πλένουν καν τα ρούχα αλλά ούτε θα τα φοράνε, αφού, αν δεν φοράς τα ρούχα σου, μπορεί να σου κρατήσουν για πάντα.
Το 23% των Ελλήνων συμφώνησε πως «η κρίση τους ενθάρρυνε να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον» αλλά αυτά είναι ανοησίες• οι Έλληνες αγόρασαν το φθηνότερο προϊόν -γιατί δεν είχαν χρήματα να αγοράσουν αυτό που ήθελαν- και μετά το έριξαν στην ευαισθησία για το περιβάλλον, κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία.
Φαίνεται η ευαισθησία των Ελλήνων για το περιβάλλον. Όπου και να γυρίσεις το βλέμμα σου σε αυτή την χώρα, βλέπεις την ευαισθησία για το περιβάλλον. Δεν κρύβεται. Εμείς δεν ζούμε για εμάς, ζούμε για το περιβάλλον. Είμαστε ταγμένοι στο περιβάλλον.
Επίσης, το 77% των Ελλήνων δήλωσαν πως η κρίση τους έκανε να στραφούν περισσότερο στα είδη πρώτης ανάγκης αλλά αυτό δεν χρειάζεται έρευνα για να το καταλάβεις, αφού, αν δεν έχεις να φας, δεν μπορείς να πας να αγοράσεις Πόρσε.

pirsirikos