-Η πτώχευσή σου, οι... (οικονομικές) διακοπές μου!"
 «Έχει  ο θεός» και για τους προορισμούς υπό… πτώχευση. Μπορεί να μην έχεις  στρατηγική, να μην γίνεται προβολή και η τουριστική σου πολιτική να  είναι για «εσωτερική κατανάλωση», αλλά αν βρίσκεσαι σε κρίση, οι  Βρετανοί ενδιαφέρονται!
«Έχει  ο θεός» και για τους προορισμούς υπό… πτώχευση. Μπορεί να μην έχεις  στρατηγική, να μην γίνεται προβολή και η τουριστική σου πολιτική να  είναι για «εσωτερική κατανάλωση», αλλά αν βρίσκεσαι σε κρίση, οι  Βρετανοί ενδιαφέρονται! Όπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος του Skyscanner, Gareth Williams στο travel mole, «οι  Βρετανοί ταξιδιώτες περιμένουν ότι θα βρουν πολύ καλές ευκαιρίες σε  προορισμούς οι οποίοι αντιμετωπίζουν οξύτατα οικονομικά προβλήματα».
Και επισημαίνει ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις βρίσκονται υπό πίεση και σε διαρκή ανταγωνισμό  με αποτέλεσμα, προορισμοί όπως η Ελλάδα να προσφέρουν πολύ καλές τιμές,  προκειμένου να αμβλύνουν και την ισοτιμία του Ευρώ για τους Βρετανούς  επισκέπτες.Δύο τινά, σημαίνει αυτό. Πρώτον, ότι γεμίζουμε από «φθηνό» τουρισμό φέτος.  Δεύτερον, ότι αυτήν την περίοδο, στην αγορά τελευταίας στιγμής, το  ενδιαφέρον που προσελκύουμε οφείλεται λίγο-πολύ στην αίσθηση ότι «στην Ελλάδα πεινάνε, ας δούμε τι τιμές θα κτυπήσουμε…».
Μάλιστα. Tourism Lobby
