Προσφέρουν σχεδόν τα πάντα... δωρεάν δωμάτια, επιπλέον ημέρες παραμονής, έξτρα γεύματα, εκδρομές ακόμα και "χαρτζηλίκι" σε μετρητά, προκειμένου να αποσπάσουν τον "καλό λόγο" των πελατών στην αυτοαποκαλούμενη «μεγαλύτερη ταξιδιωτική κοινότητα του πλανήτη».
Δημοσίευμα της Βρετανικής Ντέιλι Μέιλ αναφέρει ότι όλα αυτά συμβαίνουν κάτω από τη μύτη της TripAdvisor, στην οποία μπορεί να βρει κανείς περί τις 45 εκατομμύρια κριτικές για περισσότερους από 500.000 προορισμούς.
Στη μαύρη λίστα των διαχειριστών της σελίδας βρίσκονται είδη 30 ξενοδοχεία τα οποία εμφάνιζαν ύποπτες κριτικές, τοποθετώντας "κόκκινες σημαίες" στο προφίλ τους.
Στη Βρετανία η κυβερνητική Υπηρεσία Διασφάλισης της Εντιμότητας των Εμπορικών συναλλαγών (OFT) ανακοίνωσε πως θα διεξαχθεί έρευνα σε περίπτωση που αποδειχθεί παραβατική συμπεριφορά από μέρους των ξενοδόχων.
Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αποτελεί το Ξενοδοχείο Cove στην Κορνουάλη, το οποίο αναμένεται να βρεθεί στο στόχαστρο ανάκρισης. Έχει καταγγελθεί ότι παραβίασε τον κανονισμό κριτικών της ιστοσελίδας
H Έμα Ομπόιλ, εκπρόσωπος της TripAdvisor δήλωσε "δεχόμαστε οι ιδιοκτήτες να ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να δημοσιεύουν κριτικές επιστρέφοντας από τις διακοπές τους. Ωστόσο είναι ενάντια στους κανονισμούς μας να προσφέρονται κίνητρα, μειώσεις ή αναβαθμίσεις προκειμένου οι πελάτες να εκφραστούν θετικά".
News247
Δημοσίευμα της Βρετανικής Ντέιλι Μέιλ αναφέρει ότι όλα αυτά συμβαίνουν κάτω από τη μύτη της TripAdvisor, στην οποία μπορεί να βρει κανείς περί τις 45 εκατομμύρια κριτικές για περισσότερους από 500.000 προορισμούς.
Στη μαύρη λίστα των διαχειριστών της σελίδας βρίσκονται είδη 30 ξενοδοχεία τα οποία εμφάνιζαν ύποπτες κριτικές, τοποθετώντας "κόκκινες σημαίες" στο προφίλ τους.
Στη Βρετανία η κυβερνητική Υπηρεσία Διασφάλισης της Εντιμότητας των Εμπορικών συναλλαγών (OFT) ανακοίνωσε πως θα διεξαχθεί έρευνα σε περίπτωση που αποδειχθεί παραβατική συμπεριφορά από μέρους των ξενοδόχων.
Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αποτελεί το Ξενοδοχείο Cove στην Κορνουάλη, το οποίο αναμένεται να βρεθεί στο στόχαστρο ανάκρισης. Έχει καταγγελθεί ότι παραβίασε τον κανονισμό κριτικών της ιστοσελίδας
H Έμα Ομπόιλ, εκπρόσωπος της TripAdvisor δήλωσε "δεχόμαστε οι ιδιοκτήτες να ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να δημοσιεύουν κριτικές επιστρέφοντας από τις διακοπές τους. Ωστόσο είναι ενάντια στους κανονισμούς μας να προσφέρονται κίνητρα, μειώσεις ή αναβαθμίσεις προκειμένου οι πελάτες να εκφραστούν θετικά".
News247