Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Η Τήλος πάλι πρώτη και πάλι μόνη προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα της

919979_607940139218520_1619421372_oΑγαπητέ μου φίλε, καλημέρα από την Τήλο

Αφού σου εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την υποστήριξη στο νησί μου, που παρεμπιπτόντως το γνωστό πλέον πρόβλημα με το πλοίο, το υπουργείο μετά από πέντε μήνες, ακόμα προσπαθεί να λύσει... και την τραγική κατάσταση να βρίσκεται πλέον σε...


...τελικό στάδιο, θα ήθελα αν μου επιτρέψεις να σε πάω λίγο παρακάτω, αλλά από τον ίδιο δρόμο. Ένα άλλο θέμα επίσης σοβαρό, που μπορεί να αφορά αυτή τη φορά άμεσα την Τήλο, έχει όμως πιστεύω" τουριστικά" εθνικές προεκτάσεις ,είναι και αυτό της υγείας.
Αγαπητέ μου φίλε, όπως πολύ καλά ξέρεις, και θέλω να ελπίζω και οι νέοι κυβερνήτες μας το ίδιο, οι περισσότεροι ξενοδόχοι στην νησιωτική Ελλάδα δεν είναι οι τύποι της δεκαετίας του 1950, με την μεγάλη κοιλιά και με το πούρο στο στόμα, αλλά στην πλειοψηφία τους μικροί και μεσαίοι επαγγελματίες που παλεύουν μέρα νύχτα να τα φέρουν βόλτα. Εκτός αυτού έχουν να καλύψουν και τα τεράστια κενά του απίστευτου Ελληνικού κράτους στον τουριστικό τομέα. Και επίσης, ανάμεσα σε όλα αυτά, είναι, (και πολύ καλά κάνουν), και "πρεσβευτές" της έρμης της πατρίδας μας. Εκτός λοιπόν από το να αναδείξουμε τις ομορφιές της χώρας μας, καλούμαστε πολλές φορές να "ωραιοποιήσουμε" καταστάσεις για το καλό φυσικά όλων. Αλλά πίστεψέ με αγαπητέ μου φίλε, αυτό είναι το πιο  δύσκολο κομμάτι στην δουλειά μας και πολλές φορές μοιάζει αδύνατον...
Ελπίζοντας να μην σε έκανα να βαρεθείς, σου εξηγώ παρακάτω γιατί τα γράφω όλα αυτά. Έχω στα χέρια μου λοιπόν ένα mail πελάτη ξενοδόχου που τον ρωτά:

Hi ...,

I’m  ......  from  .......

I have a reservation at your place from 3 to 10 August.

I’d like to know what are the medical services available in Tilos because I’m currently ...... and will be ......  when visiting the island.
could you please tell me if there is a hospital in the island,  or an ambulatory with on duty doctors 24/7, or which health care services are available 24/7?

Besides, if there is not an hospital in the island, where is the nearest one and what is the procedure to reach it, if I  needed so.

Thanking you beforehand for your help,
Kind regards
........


Καταλαβαίνεις τώρα την δυσκολία του ανθρώπου, που όσο και αν θέλει να "ωραιοποιήσει" καταστάσεις πως του είναι πολύ δύσκολο ως "πρεσβευτής" της χώρας του να απαντήσει... όταν έχουμε φτάσει τις 1,200 κλίνες + 800 περίπου μόνιμους κάτοικους, και  είμαστε με έναν γιατρό που αλλάζει κάθε δύο εβδομάδες και χωρίς πλοίο. Την επόμενη φορά που θα σου πουν λοιπόν, αγαπητέ μου φίλε, για ¨τουριστική πολιτική¨ σε παρακαλώ προσπάθησε να τους εξηγήσεις... αν μπορείς.

Όλα αυτά τα αναφέρω τελικά για να σου πω πως η Τήλος προσπαθεί από μόνη της να βρει λύση και για αυτό το θέμα, πρώτη από όλα τα άλλα νησιά και πάλι, με τους" γιατρούς του κόσμου". Γατί όλα αυτά τα προβλήματα δεν συμβαίνουν φυσικά για πρώτη φορά, αλλά δεν μπορεί να μην αλλάζει τίποτα ρε φίλε, κυβερνήσεις μπαίνουν, κυβερνήσεις βγαίνουν! Αναγκάζομαι να απευθυνθώ ξανά σε εσένα φανταστικέ μου φίλε όχι για να μου απαντήσεις σε κάτι, έτσι και αλλιώς, ότι απάντηση περιμένω από εσένα περιμένω και από τους πραγματικά υπεύθυνους, που μακάρι να ήταν και αυτοί "φανταστικοί". Και μην μου πεις σε παρακαλώ πως συμβαίνουν αυτά, γιατί τώρα η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση, και δεν μπορεί να γίνει τίποτα, γιατί θα σου απαντήσω πως για αυτά που προτείνουμε, έχουμε εδώ και καιρό αποδείξει πως δεν χρειάζονται χρήματα, αλλά μυαλά! Ανοιχτά μυαλά!



Με φιλικούς χαιρετισμούς
Ακάλυπτος