Περισσότερο... all inclusive, σε πιο κοντινούς προορισμούς και με μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση “βλέπει” στις τάσεις της τουριστικής αγοράς για το 2012, o tour operator Kuoni. Σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα...
..της ετήσιας έρευνας μεταξύ των πελατών του αλλά και παραγόντων της αγοράς, υπάρχουν πέντε κύριες τάσεις για τη φετινή περίοδο:
..της ετήσιας έρευνας μεταξύ των πελατών του αλλά και παραγόντων της αγοράς, υπάρχουν πέντε κύριες τάσεις για τη φετινή περίοδο:
- ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν “αυθεντικές” εμπειρίες και επιθυμούν να ταξιδεύουν μεμονωμένα,
- ο παγκόσμιος τουριστικός χάρτης επηρεάζεται από τις πολιτικές αναταραχές. Για παράδειγμα, η Αίγυπτος ήταν ο τέταρτος καλύτερος προορισμός για τον tour operator αλλά φέτος δεν βρίσκεται ούτε στην πρώτη δεκάδα,
- μεγαλύτερη ζήτηση για all inclusive διακοπές, λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών,
- μεγαλύτερη ζήτηση για καλά οικογενειακά καταλύματα σε πιο κοντινούς προορισμούς. Για να ανταποκριθεί σε αυτή την τάση, ο Kuoni αναφέρει ότι στο νέο του πρόγραμμα για την Ευρώπη πρόσθεσε τέτοιου είδους ξενοδοχεία σε Ισπανία και Τουρκία,
- μεγαλύτερη ζήτηση για διακοπές με υψηλότερη κοινωνική ευθύνη, καθώς οι πελάτες αναζητούν περισσότερο καταλύματα και προορισμούς “φιλικούς προς το περιβάλλον”.
- Tourism Lobby