Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Αντρίκος Παπανδρέου: "Δυσκολεύομαι κι εγώ να βρω εργασία"... λέει

Ο Αντρίκος Παπανδρέου, 29 ετών σήμερα, δε διαφέρει σε τίποτα, σχεδόν, από τους άλλους νέους της γενιάς του, αφού μοιράζεται τις ίδιες αγωνίες μαζί τους...λέει

 ...ζει όπως κάθε νέος σήμερα, ενώ όπως παραδέχεται, και ο ίδιος δυσκολεύεται να βρει δουλειά, λέει...

"Τα μαλλιά του πατέρα μου άσπρισαν σε τρεις μήνες"
Ερωτηθείς για το πώς νιώθει, που ο πατέρας του ηγείται μίας κυβέρνησης που κόβει μισθούς και συντάξεις, απαντά:
"Δεν τον βλέπετε;
Του πατέρα μου τα μαλλιά άσπρισαν σε τρεις μήνες. Το παλεύει όσο μπορεί, στεναχωριέται, προσπαθεί. Κι όσο γι' αυτά που λένε ότι γυμνάζεται, δε γυμνάζεται απλά για τον εαυτό του, γυμνάζεται για να είναι δυνατός για τη μάχη που δίνει κάθε μέρα.
Εάν δεν τα ζεις από μέσα, κανείς δεν ξέρει συμβαίνει", λέει...

"Δε θέλω να έχω θεσμικό ρόλο, δε θέλω να μπερδεύω τη γνώμη μου με τους θεσμούς, έχω άλλο ρόλο και εξάλλου δεν είμαι τίποτα παραπάνω από ένας απλός Έλληνας", λέει...  

Akaliptos
to vima