Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

«Εγώ ήμουν η αυγοβόλος»

Η ιστορικός Μαρίνα Δημητριάδου αποφάσισε να φτιάξει blog για να διευκρινίσει τα ‘πως’ και τα ‘γιατί’ της αυγοβολής εναντίον του βουλευτή Ρεθύμνου και υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Μανόλη Όθωνα.

Με χιούμορ περιγράφει όσα προηγήθηκαν αλλά και όσα ακολούθησαν την πράξη της: Για παράδειγμα την κράτησή της επί οκταώρου στο κρατητήριο, το «ωχ σόρρυ» που ακούγεται (και δεν απευθύνεται στον κ. Όθωνα, αλλά σε έναν κύριο που βρισκόταν πίσω του, στον οποία ζητά συγνώμη αν τον πέτυχε με το δεύτερο αυγό...). Επίσης αποκαλύπτει πως το «καλό κλίμα», όπως αναφέρθηκε, της κατ’ ιδίας συνομιλίας της με τον κ. Όθωνα ήταν η ερώτησή του αν χρειάζεται ψυχολόγο...
Η 33χρονη ιστορικός το αποφάσισε χτες, έπειτα από την επιμονή του κόσμου, αλλά και των δημοσιογράφων, ωστόσο προειδοποιεί ότι δεν σκοπεύει να ξανασχοληθεί με το θέμα μέχρι τη διεξαγωγή της δίκης, 9 το πρωί στις 10 Οκτώβρη 2011. Παρόλο που δέχεται σχόλια, δεν πρόκειται να απαντήσει σ’ αυτά...

Ήδη, πάνω από 6.500 άτομα έχουν διαβάσει τα όσα έχει να πει, ενώ αρκετοί της έχουν απαντήσει κιόλας – κάνοντας θετικά σχόλια...

Ακολουθούν χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το κείμενό της:

«Προβληματίστηκα αν θα έπρεπε να συνεχίσω αυτή την ιστορία αυγοβολής που έλαβε χώρα ένα κυριακάτικο πρωινό (25/9/2011) στη μαρίνα Ρεθύμνου με δράστρια εμένα και θύμα τον κ. Όθωνα, βουλευτή Ρεθύμνου και υφυπουργό Δήθεν Προστασίας του Πολίτη. Αλλά φαίνεται πως τη συνεχίζει ο ίδιος ο κ. Όθωνας έχοντας υποβάλει μήνυση εναντίον μου για προσβολή της τιμής του (και επιπλέον δηλώνοντας παράσταση πολιτικής αγωγής για χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης εν ολίγοις επιφυλάσσεται να μου ζητήσει χρήματα στο μέλλον!!!)» ξεκινά.

Η κ. Δημητριάδου εξηγεί πως της φάνηκε τουλάχιστον ειρωνικό το ότι ο υφυπουργός βρέθηκε το πρωί της Κυριακής στην πόλη της για να τους μιλήσει για την αξία του ποδηλάτου στη ζωή μας.

«Ενώ καταποντίζεται η χώρα, ο εκπρόσωπος του Ρεθύμνου θεώρησε ότι αυτός ήταν ο καταλληλότερος τρόπος να πλησιάσει τους ψηφοφόρους του σε αυτές τις δύσκολες ώρες που κρίνεται η αξιοπιστία της κυβέρνησης» σημειώνει λέγοντας ότι ίσως και να ήταν ...προφητική η σκέψη του, καθώς σύντομα δεν θα υπάρχουν χρήματα ούτε για βενζίνη...

«Γιατί πέρασα εγώ λόγω αυγοβολής οχτώ ώρες στο κρατητήριο κι εκείνος καμία;» αναρωτιέται σημειώνοντας με χιούμορ: «Είναι γνωστό ότι μια μάσκα αυγού ωφελεί το τριχωτό της κεφαλής. Από την άλλη τα δακρυγόνα και τα κλομπ καθόλου!».

Η 33χρονη παρέθεσε και στοιχεία για την οικονομική κατάσταση της χώρας, επιχειρηματολογώντας ότι, τελικά, όσα είπε στον κ. Όθωνα ήταν απλώς μια αποτύπωση της πραγματικότητας που ζούμε. Και εξήγησε ότι η κατάσταση στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και η απόγνωσή της ήταν, τελικά, αυτή που όπλισε το χέρι της με το αυγό!

«Και να μη μου πει ότι είμαι υποκινούμενη από τίποτα σκοτεινές και αόρατες δυνάμεις. Ούτε τα στρουμφάκια ούτε οι τζεντάι βρίσκονται πίσω μου...» σημειώνει...
real parapolitika