Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας χαιρέτισε την εξαγγελία του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου να καταργήσει τις κρατήσεις υπέρ τρίτων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με ταυτόχρονη μείωση κατά 10% του κόστους του εισιτηρίου για τους επιβάτες. Συγκεκριμένα, οι κρατήσεις χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικά αναχρονιστικές και λειτουργούσαν ανασταλτικά για την επιβατική κίνηση και την διακίνηση οχημάτων, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Απόστολος Βεντούρης. «Η μείωση είναι πάγιο αίτημά μας και για πολλά χρόνια οι κυβερνώντες δεν έχουν ακούσει την έκκλησή μας για κατάργηση» πρόσθεσε.
Σημειωτέον ότι το πρώτο εννεάμηνο του 2010, 2,9 εκατ. επιβάτες λιγότεροι χρησιμοποίησαν τα πλοία για να μετακινηθούν εντός και εκτός της χώρας. Σύμφωνα με τα συγκριτικά στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Στατικής Αρχής για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου (9μηνο) των χρόνων 2008,2009, και 2010, η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 7,37% το 9μηνο του 2010 σε σύγκριση με το 9μηνο του 2008 (όταν εκδηλώθηκε η οικονομική κρίση).
Από την πλευρά της, η Ένωση επεσήμανε ότι οι κρατήσεις υπέρ τρίτων επιβαρύνουν το ακτοπλοϊκό εισιτήριο επιβατών και οχημάτων σε ποσοστό από 7,35% στην πλειονότητα των λιμένων και μέχρι 12% σε κάποια συγκεκριμένα λιμάνια. Έτσι, η Ένωση αναμένει την εφαρμογή της εξαγγελίας, προκειμένου η ελληνική ακτοπλοΐα να γίνει ξανά ελκυστική για το κοινό.
traveltimes.gr
Σημειωτέον ότι το πρώτο εννεάμηνο του 2010, 2,9 εκατ. επιβάτες λιγότεροι χρησιμοποίησαν τα πλοία για να μετακινηθούν εντός και εκτός της χώρας. Σύμφωνα με τα συγκριτικά στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Στατικής Αρχής για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου (9μηνο) των χρόνων 2008,2009, και 2010, η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 7,37% το 9μηνο του 2010 σε σύγκριση με το 9μηνο του 2008 (όταν εκδηλώθηκε η οικονομική κρίση).
Από την πλευρά της, η Ένωση επεσήμανε ότι οι κρατήσεις υπέρ τρίτων επιβαρύνουν το ακτοπλοϊκό εισιτήριο επιβατών και οχημάτων σε ποσοστό από 7,35% στην πλειονότητα των λιμένων και μέχρι 12% σε κάποια συγκεκριμένα λιμάνια. Έτσι, η Ένωση αναμένει την εφαρμογή της εξαγγελίας, προκειμένου η ελληνική ακτοπλοΐα να γίνει ξανά ελκυστική για το κοινό.
traveltimes.gr