Το κενό που αφήνει η διακοπή δρομολογίων από την Αθήνα προς Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη και Ρόδο από την Olympic Air έρχεται σύμφωνα με πληροφορίες να καλύψει η βρετανική low cost αεροπορική εταιρεία Easy Jet, η οποία φαίνεται ότι βάζει στο παιχνίδι και την έναρξη πτήσεων εσωτερικού.
Ήδη υπάρχουν συζητήσεις για δημιουργία βάσης στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, αρχικά με μόνιμη στάθμευση ενός αεροπλάνου, κατά το πρότυπο της ιρλανδικής Ryanair που διατηρεί από πέρσι βάση στα Χανιά. Η τελευταία πραγματοποιεί το δρομολόγιο από Χανιά προς Θεσσαλονίκη και όπως τονίστηκε κατά τη χτεσινή συνέντευξη τύπου της αεροπορικής, όχι μόνο δεν τίθεται θέμα διακοπής της σύνδεσης, αντιθέτως υπάρχουν σκέψεις και για αύξηση των δρομολογίων μετά το καλοκαίρι.
Η επιλογή του Ηρακλείου δεν θεωρείται τυχαία και για δύο ακόμη λόγους, δεδομένου ότι αποτελεί έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για τις αεροπορικές εταιρείες εξαιτίας των σχετικά χαμηλών φορών αεροδρομίου, αλλά και της μεγάλης ζήτησης των επιβατών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Εξάλλου, το συγκεκριμένο αεροδρόμιο παρουσιάζει αύξηση 18,5% από την αρχή του χρόνου στις πτήσεις εσωτερικού, ενώ μόνο τον Ιούνιο η αύξηση στη διακίνηση άγγιξε το 20,9%.
Υπενθυμίζεται ότι η Olympic Air ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες πως διακόπτει τις πτήσεις προς Ρόδο στις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ από τις 13 Οκτωβρίου σταματά να συνδέει τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο με την Αθήνα στο πλαίσιο εξορθολογισμού του πτητικού της έργου που προέρχεται από τη σημαντική μείωση στην κίνηση εσωτερικού.
Η Easy Jet ξεκίνησε να συνδέει το Ηράκλειο με τη βάση της στη Γενεύη το καλοκαίρι του 2010. Πλέον από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου πραγματοποιούνται πτήσεις προς Ρώμη, Μιλάνο, Μάντσεστερ, Λονδίνο, Μπρίστολ, Βερολίνο και Παρίσι, ενώ από τα Χανιά υπάρχουν δρομολόγια για Λονδίνο και από Σαντορίνη για Ρώμη, Μιλάνο, Λονδίνο και Μάντσεστερ.
Επίσης πραγματοποιεί δρομολόγια από Αθήνα, Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Ζάκυνθο, Μύκονο, Ρόδο, Κεφαλονιά, Κω και Καλαμάτα. Φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, η αύξηση επιβατών από προς και από την Ελλάδα αναμένεται να είναι της τάξεως του 11% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Στο παιχνίδι των εσωτερικών πτήσεων εξαιτίας του κενού που αφήνει η Olympic Air, και εν αναμονή της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της από την Aegean, μπαίνει πάντως και η Ryanair, η πρόταση της οποίας περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο νέων βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και επέκταση της συνεργασίας με τα αεροδρόμια της Μυτιλήνης, της Καβάλας και των Ιωαννίνων.
capital.gr
Ήδη υπάρχουν συζητήσεις για δημιουργία βάσης στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, αρχικά με μόνιμη στάθμευση ενός αεροπλάνου, κατά το πρότυπο της ιρλανδικής Ryanair που διατηρεί από πέρσι βάση στα Χανιά. Η τελευταία πραγματοποιεί το δρομολόγιο από Χανιά προς Θεσσαλονίκη και όπως τονίστηκε κατά τη χτεσινή συνέντευξη τύπου της αεροπορικής, όχι μόνο δεν τίθεται θέμα διακοπής της σύνδεσης, αντιθέτως υπάρχουν σκέψεις και για αύξηση των δρομολογίων μετά το καλοκαίρι.
Η επιλογή του Ηρακλείου δεν θεωρείται τυχαία και για δύο ακόμη λόγους, δεδομένου ότι αποτελεί έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για τις αεροπορικές εταιρείες εξαιτίας των σχετικά χαμηλών φορών αεροδρομίου, αλλά και της μεγάλης ζήτησης των επιβατών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Εξάλλου, το συγκεκριμένο αεροδρόμιο παρουσιάζει αύξηση 18,5% από την αρχή του χρόνου στις πτήσεις εσωτερικού, ενώ μόνο τον Ιούνιο η αύξηση στη διακίνηση άγγιξε το 20,9%.
Υπενθυμίζεται ότι η Olympic Air ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες πως διακόπτει τις πτήσεις προς Ρόδο στις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ από τις 13 Οκτωβρίου σταματά να συνδέει τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο με την Αθήνα στο πλαίσιο εξορθολογισμού του πτητικού της έργου που προέρχεται από τη σημαντική μείωση στην κίνηση εσωτερικού.
Η Easy Jet ξεκίνησε να συνδέει το Ηράκλειο με τη βάση της στη Γενεύη το καλοκαίρι του 2010. Πλέον από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου πραγματοποιούνται πτήσεις προς Ρώμη, Μιλάνο, Μάντσεστερ, Λονδίνο, Μπρίστολ, Βερολίνο και Παρίσι, ενώ από τα Χανιά υπάρχουν δρομολόγια για Λονδίνο και από Σαντορίνη για Ρώμη, Μιλάνο, Λονδίνο και Μάντσεστερ.
Επίσης πραγματοποιεί δρομολόγια από Αθήνα, Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Ζάκυνθο, Μύκονο, Ρόδο, Κεφαλονιά, Κω και Καλαμάτα. Φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, η αύξηση επιβατών από προς και από την Ελλάδα αναμένεται να είναι της τάξεως του 11% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Στο παιχνίδι των εσωτερικών πτήσεων εξαιτίας του κενού που αφήνει η Olympic Air, και εν αναμονή της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της από την Aegean, μπαίνει πάντως και η Ryanair, η πρόταση της οποίας περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο νέων βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και επέκταση της συνεργασίας με τα αεροδρόμια της Μυτιλήνης, της Καβάλας και των Ιωαννίνων.
capital.gr