Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Απαντήσεις στο κείμενο για την Τήλο

Δημοσιεύουμε τη δήλωση του Δ. Γάκη αλλά και μία ακομη απάντηση που ήρθε στο e-mail του left.gr μετά τη δημοσίευση του κειμένου με τίτλο "Τήλος: Χρυσαυγίτες καλοδεχούμενοι;" 

Ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Γάκης προέβη στην παρακάτω δήλωση:   "Οποιος γνωρίζει την Τήλο και τους Τηλιακούς καταλήγει στην εκτίμηση οτι το κείμενο που δημοσιεύθηκε στο left.gr είναι τουλάχιστον άστοχο, αστείο και επιπόλαιο. Θα έπρεπε να είναι περισσότερο προσεκτικός ο συντάκτης πριν βάλει στο στόχαστρο της ελαφρότητας νησί της Τήλου"  

Γεια σας από την Τήλο

Με λύπη μου διαβάζω το ρεπορτάζ σας και μια που μου είναι αδύνατον να το σχολιάσω στην ίδια σελίδα που είναι αναρτημένο αναγκάζομαι να σας απαντήσω αν μου επιτρέπετε μέσω του mail σας.

Είμαι κάτοικος της Τήλου και για την ώρα δεν θα σας δώσω το όνομα μου όχι για κανένα άλλο λόγο άλλα γιατί και το δικό σας ρεπορτάζ είναι ανώνυμο. Εκτός από ανώνυμο δεν κάνατε τον ελάχιστο κόπο να το διασταυρώσετε, αλλά φαντάζομαι πως δεν το θεωρήσατε αναγκαίο, αν και κατά την γνώμη μου θα έπρεπε, μια που ακόμα και εγώ που είμαι 20 χρόνια στην Τήλο μπερδεύτηκα, σκεφτείτε τι έπαθαν οι αναγνώστες σας αλλά και άλλοι αφού το… ρεπορτάζ έχει ξεκινήσει τον γύρο του internet.
Καταρχήν να σας δώσω τα συγχαρητήρια μου για τον τίτλο, άστοχος αλλά τσιμπάει… Διαπιστώνει λοιπόν ο «ένας επισκέπτης του νησιού την ιδεολογική κατρακύλα πολλών κατοίκων», καλό θα είναι ο κοινός μας φίλος όλα αυτά τα χρόνια και όχι απλά επισκέπτης να φωτίσει και εμάς λιγάκι μια που στην δική μας αντίληψη τουλάχιστον δεν την βλέπουμε. Ευχαριστούμε πολύ για το μάθημα τύπου «οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν κάνει ανάθεση των προβλημάτων τους σε τρίτους» αλλά μάλλον μιλάτε για λάθος νησί.
Εμείς φίλε μου το ξέρουμε πολλοί καλά δεκαετίες τώρα, εσείς στην Αθήνα το ανακαλύψατε τα τελευταία 3-4 χρόνια για αυτό και ότι πετύχαμε το πετύχαμε μόνοι μας πάντα με την βοήθεια κάποιων φίλων της Τήλου. Μας αδικεί η εικόνα που προσπαθείς να μας δώσεις μια που ξέρεις πολύ καλά, έστω και σαν τουρίστας τους αγώνες που δώσαμε με τον Τάσο τον Αλιφέρη για να γίνει η Τήλος αυτή που έγινε.
 Όπως επίσης ξέρεις πολύ καλά ότι τώρα που τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα, και χωρίς των Αλιφέρη ο αγώνας κάποιων είναι ακόμα πιο μεγάλος και πραγματικά δεν χρειαζόμαστε ανέξοδες πολιτικές-τουριστικές κριτικές. Ευτυχώς που όλοι οι υπόλοιποι διαπιστώνουν άλλα πράγματα από εσένα στην Τήλο.
Τώρα βρε σύντροφε πως έμπλεξες το πολιτικό σου μανιφέστο με το ελεύθερο κάμπινκ ένας θεός το ξέρει, καλά το ξέρουν και μερικοί άλλοι μεταξύ των οποίων και εγώ, και θα μου επιτρέψεις να σου πω πως οι γενικεύσεις σου άσχετα με το όποιο μεμονωμένο περιστατικό, πάλι μας αδικεί ως Τηλιακούς και στο λέω εγώ που πέρασα από τα δικαστήρια για να έχεις εσύ και πολλοί άλλοι φίλοι μας το ελεύθερο κάμπινκ, και πολύ καλά έκανα, γιατί επί της ουσίας, με σημαντικές όμως λεκτικές διαφορές και άλλες κορόνες, συμφωνώ μαζί σου.
Επειδή ξέρω ότι αγαπάς την Τήλο φαντάζομαι ότι άλλο ήθελες να βγάλεις και άλλο βγήκε, όμως σε πληροφορώ πως έκανες περισσότερη ζημιά παρά καλό. Όπως και να έχει, ξέρεις ότι στην Τήλο έχεις και θα έχεις φίλους και για αυτό σου απαντώ.
Όσο για την φασιστικουβέντα που προσπαθείς με αγωνία να ανοίξεις για την Τήλο, σου απαντώ με μια φράση που συνηθίζουμε εδώ: «Τρίχες κατσαρές».

Σας ευχαριστώ

(Η μία ακόμη απάντηση όπως ίσως καταλάβατε είναι από την "Γόνιμη Γραμμή")