Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Grekland Panorama 2015: Στην τελική ευθεία η έκθεση που θα γεμίσει Ελλάδα τη Σουηδία!

Θα είναι αναμφίβολα μία από τις μεγαλύτερες και πλέον πολυδιάστατες διοργανώσεις που έχουν γίνει για την προώθηση της Ελλάδας και του τουρισμού, τις τελευταίες δεκαετίες. Η δυναμική που αναπτύσσει η δεύτερη διοργάνωση της έκθεσης Grekland Panorama...
στη Στοκχόλμη, είναι εντυπωσιακή, όπως εντυπωσιακή είναι και η ανταπόκριση των tour operators και των επαγγελματιών της Σκανδιναβικής τουριστικής αγοράς γενικότερα και του Σουηδικού κοινού ειδικότερα.
Συν του ότι θα αποτελεί και έναν θύλακα θετικής ενέργειας και δημοσιότητας για την Ελλάδα μέσα σε αυτόν τον ορυμαγδό των εξελίξεων...
Μία εβδομάδα απομένει μόνο πριν την έναρξη της έκθεσης για την Ελλάδα που διοργανώνεται στη σουηδική πρωτεύουσα από την North Events, στις 13-15 Φεβρουαρίου. Η 2η GREKLAND PANORAMA (www.panoramagreece.com ) είναι η μοναδική αποκλειστική έκθεση τουρισμού, γαστρονομίας και πολιτισμού για την χώρα μας στη Βόρεια Ευρώπη.

Ο παν-σκανδιναβικός χαρακτήρας της για δεύτερη συνεχή χρονιά αποτυπώνεται από τις συμμετοχές των μεγαλύτερων tour operators όπως TUI – Fritidsresor, Thomas Cook – VING, Kuoni - Apollo, ενώ το παρόν δίνουν παράλληλα και οι Solresor, Airtours, Tema Resor, Detur και Aegean Airlines – Tal Aviation για τη χώρα της Σουηδίας.
Η πρώτη μέρα της διοργάνωσης, στις 13 Φεβρουαρίου, περιλαμβάνει ημερήσιες δραστηριότητες για τους επαγγελματίες στο ξενοδοχείο Quality Hotel Globe και βραδινή εκδήλωση στο Μουσείο VASA της Στοκχόλμης, ενώ στις 14 και 15 Φεβρουαρίου η έκθεση ανοίγει τις πόρτες της με δωρεάν είσοδο για το κοινό στο μεγάλο εκθεσιακό κέντρο της πόλης το Eriscsson Globe.
Η έκθεση GREKLAND PANORAMA αποτελεί υποστηρικτή του «Χαμόγελου του Παιδιού» και της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης για τα eco labels Green Key και Blue Flags με παρουσίαση περιπτέρων για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του Σουηδικού κοινού.

Όλη η Ελλάδα
Οι συμμετοχές από τον ιδιωτικό κλάδο όπως και των τοπικών φορέων φθάνουν τους 165 εκθέτες, μία σημαντική αύξηση από την περσινή διοργάνωση, απόδειξη της μεγάλης απήχησης της διοργάνωσης αλλά και της σπουδαιότητας της Σκανδιναβικής αγοράς για τον εισερχόμενο τουρισμό στην χώρα μας.

Tourism Lobby