Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Το Facebook σχεδιάζει την παρακολούθηση του κέρσορά σου ενώ πλοηγείσαι στο κοινωνικό δίκτυο

Έναν νέο πιο αποτελεσματικό τρόπο για την παρακολούθηση των συνηθείων μας και την παροχή καλύτερα στοχευμένων διαφημίσεων σχεδιάζει να υιοθετήσει η Facebook μέσα από την παρακολούθηση του κέρσορα του ποντικιού μας.

Με άλλα λόγια, το κοινωνικό δίκτυο θα καταγράφει πού ακριβώς και για πόση ώρα εστιάζουν περισσότερο οι χρήστες, σε ποιες διαφημίσεις επικεντρώνουν περισσότερο την προσοχή τους ή πόση ώρα σκέφτονται πριν κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση.
Με τη νέα μέθοδο παρακολούθησης το Facebook θα μπορεί να αναλύει καλύτερα τους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις του και να προσαρμόζει αναλόγως τη θέση που εμφανίζονται.

Αυτή τη στιγμή τα δεδομένα που καταγράφει το Facebook χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: τα δημογραφικά, δηλαδή γενικές πληροφορίες για τον κάθε χρήστη που δεν αφορούν το κοινωνικό δίκτυο (εθνικότητα, τόπος διαμονής, ηλικία, φύλο κ.ο.κ.) και τα συμπεριφοράς, δηλαδή τα likes, σχόλια και shares που κάνει, οι αλληλεπιδράσεις με τους φίλους του κ.α.

techgear.gr