24ωρη την Πέμπτη 4/4/13 ανακοίνωσε το συνδικαλιστικό όργανο των εργαζόμενων στην Πολιτική Αεροπορία με αφορμή την αιφνιδιαστική, όπως υποστηρίζουν, κατάθεση και ψήφιση την Πέμπτη 4/4/13 τροπολογίας στο σ.ν «Διαμόρφωση Φιλικού Αναπτυξιακού Περιβάλλοντος για Στρατηγικές και Ιδιωτικές Επενδύσεις και άλλες διατάξεις», που αναφέρεται
α) στη προσαρμογή του υφιστάμενου νομικού πλαισίοου (ιδίως του ν. 3913/11) που σχετίζεται με τη διαγωνιστική διαδικασία για την αξιοποίηση των κρατικών αεροδρομίων,
β) τη συμπλήρωση της αναδιάρθρωσης της ΥΠΑ,
γ) τη δημιουργία ενός φορέα εκτός της δομής της ΥΠΑ που θα ενταχθούν τα μη αξιοποιήσημα εμποριοκά αεροδρόμια.
Όπως υποστηρίζει η ΟΣΥΠΑ η κατάθεση της σχετικής τροπολογίας έγινε 10 ημέρες πριν και ενώ εστάλησαν οι απόψεις του συνδικαλιστικού οργάνου και ζητήθηκε συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό, η συνάντηση αυτή δεν έγινε. Παράλληλα οι συνδικαλιστές υποστηρίζουν ότι " Η επίμαχη τροπολογία αφενός μεν διαλύει την υπάρχουσα δομή της ΥΠΑ, αφετέρου προετοιμάζει το έδαφος για την εκποίηση των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων, με ανεξέλεγκτες τραγικές συνέπειες για τον τουρισμό και το κοινωνικό ιστό της περιφέρειας".
Βέβαια οι φορείς του Τουρισμού ζητούν και επικροτούν την διαδικασία ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων και σε κάθε περίπτωση απεργιακές την περίοδο αυτή μόνο κακό μπορεί να κάνουν στην χώρα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΟΣΥΠΑ θα εξυπηρετούνται οι παρακάτω πτήσεις:
Α) Πολιτικών και στρατιωτικών α/φών, που υπερίπτανται και διασχίζουν το FIR Αθηνών – Μακεδονίας.
Β) Ελληνικών και ξένων στρατιωτικών α/φών που συμμετέχουν σε προγραμματισμένες ασκήσεις.
Γ) Αεροσκαφών που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης.
Δ) Νοσοκομειακές πτήσεις.
Ε) Πτήσεις στις οποίες επιβαίνουν αρχηγοί Κρατών – Πρωθυπουργοί.
Στ) Πτήσεις που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.
Ζ) Μεριμνά για την συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία των συχνοτήτων κινδύνου, την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και των μηχανημάτων της Υπηρεσίας και την πρόληψη καταστροφών ή ατυχημάτων.
Επίσης στην ανακοίνωση τονίζεται ότι "Ως προς την πυρασφάλεια αεροδρομίων έχοντας υπόψη την υπουργική απόφαση ΥΠΑ/ΓΔΑΜ/10719/51/12-3-01 επισημαίνουμε ότι: Κανένα α/φος δεν θα απογειώνεται ή προσγειώνεται στα Κρατικά Πολιτικά αεροδρόμια, αν δεν υπάρχουν οι απαιτούμενους υπηρεσίες πυρόσβεσης και διάσωσης και Πυρασφάλεια θα παρέχεται μόνο για τις πτήσεις που προβλέπονται ότι θα εξυπηρετούνται από το προσωπικό ασφαλείας. Το προσωπικό ασφαλείας βάσει του άρθρου 21 του Ν.1264/1982 θα οριστεί από τα πρωτοβάθμια σωματεία – μέλη της ΟΣΥΠΑ.
Για να δούμε τώρα την αντίδραση του υπουργείου, που όφειλε να περιμένει αντιδράσεις και να έχει λάβει τα μέτρα του...
money-tourism.blogspot.gr/
α) στη προσαρμογή του υφιστάμενου νομικού πλαισίοου (ιδίως του ν. 3913/11) που σχετίζεται με τη διαγωνιστική διαδικασία για την αξιοποίηση των κρατικών αεροδρομίων,
β) τη συμπλήρωση της αναδιάρθρωσης της ΥΠΑ,
γ) τη δημιουργία ενός φορέα εκτός της δομής της ΥΠΑ που θα ενταχθούν τα μη αξιοποιήσημα εμποριοκά αεροδρόμια.
Όπως υποστηρίζει η ΟΣΥΠΑ η κατάθεση της σχετικής τροπολογίας έγινε 10 ημέρες πριν και ενώ εστάλησαν οι απόψεις του συνδικαλιστικού οργάνου και ζητήθηκε συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό, η συνάντηση αυτή δεν έγινε. Παράλληλα οι συνδικαλιστές υποστηρίζουν ότι " Η επίμαχη τροπολογία αφενός μεν διαλύει την υπάρχουσα δομή της ΥΠΑ, αφετέρου προετοιμάζει το έδαφος για την εκποίηση των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων, με ανεξέλεγκτες τραγικές συνέπειες για τον τουρισμό και το κοινωνικό ιστό της περιφέρειας".
Βέβαια οι φορείς του Τουρισμού ζητούν και επικροτούν την διαδικασία ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων και σε κάθε περίπτωση απεργιακές την περίοδο αυτή μόνο κακό μπορεί να κάνουν στην χώρα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΟΣΥΠΑ θα εξυπηρετούνται οι παρακάτω πτήσεις:
Α) Πολιτικών και στρατιωτικών α/φών, που υπερίπτανται και διασχίζουν το FIR Αθηνών – Μακεδονίας.
Β) Ελληνικών και ξένων στρατιωτικών α/φών που συμμετέχουν σε προγραμματισμένες ασκήσεις.
Γ) Αεροσκαφών που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης.
Δ) Νοσοκομειακές πτήσεις.
Ε) Πτήσεις στις οποίες επιβαίνουν αρχηγοί Κρατών – Πρωθυπουργοί.
Στ) Πτήσεις που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.
Ζ) Μεριμνά για την συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία των συχνοτήτων κινδύνου, την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και των μηχανημάτων της Υπηρεσίας και την πρόληψη καταστροφών ή ατυχημάτων.
Επίσης στην ανακοίνωση τονίζεται ότι "Ως προς την πυρασφάλεια αεροδρομίων έχοντας υπόψη την υπουργική απόφαση ΥΠΑ/ΓΔΑΜ/10719/51/12-3-01 επισημαίνουμε ότι: Κανένα α/φος δεν θα απογειώνεται ή προσγειώνεται στα Κρατικά Πολιτικά αεροδρόμια, αν δεν υπάρχουν οι απαιτούμενους υπηρεσίες πυρόσβεσης και διάσωσης και Πυρασφάλεια θα παρέχεται μόνο για τις πτήσεις που προβλέπονται ότι θα εξυπηρετούνται από το προσωπικό ασφαλείας. Το προσωπικό ασφαλείας βάσει του άρθρου 21 του Ν.1264/1982 θα οριστεί από τα πρωτοβάθμια σωματεία – μέλη της ΟΣΥΠΑ.
Για να δούμε τώρα την αντίδραση του υπουργείου, που όφειλε να περιμένει αντιδράσεις και να έχει λάβει τα μέτρα του...
money-tourism.blogspot.gr/