Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Σύμη: Αρνείται ο Μητροπολίτης να φιλοξενήσει τους μετανάστες στο γηροκομείο....

Προς
Μητροπολίτη
Σύμης, Χάλκης, Τήλου και Καστελόριζου, Κύριο Χρυσόστομο.
Κοινοποίηση
• Δήμος Σύμης
• Αστυνομικό τμήμα Σύμης
• Λιμεναρχείο Σύμης
• Ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης


Πρώτα από όλα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την άμεση απάντηση στην επιστολή μου. Το περιεχόμενο αυτής που αναφέρεται σε εμένα προσωπικά όπως και στον πολιτικό χώρο που ανήκω δε θα το σχολιάσω. Θα έρθει σίγουρα η στιγμή που θα γίνει και αυτό. Τώρα προέχει το σοβαρότατο θέμα με τους μετανάστες χωρίς χαρτιά. Χθες το βράδυ πήγα στο Αστυνομικό Τμήμα Σύμης για να δώσω κάποια τρόφιμα που πρόσφερε ένας συμπατριώτης μας. Εκεί αυτό που αντίκρισα...
Σεβασμιότατε με έκανε να νιώσω ντροπή. Είδα μάνες με παιδιά ξαπλωμένους στο τσιμέντο, στοιβαγμένους σα τσουβάλια σε αποθήκη.
Σήμερα το πρωί ξαναπήγα στο Τμήμα με λίγο γάλα και βουτήματα για να φάνε τα παιδάκια. Πήρα μαζί μου και την φωτογραφική μου μηχανή για να τα φωτογραφίσω και έτσι να σας μεταφέρω την εικόνα. Σας στέλνω λοιπόν τις φωτογραφίες αυτές και σας παρακαλώ για άλλη μια φορά να δείξετε μεγαλοψυχία. Φιλοξενήστε στη Μονή τουλάχιστον αυτές τις μάνες με τα παιδιά τους. Είμαι σίγουρος ότι θα δείτε το θέμα με την πρέπουσα αγάπη για τα παιδιά αυτά και θα πράξετε αναλόγως .
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω εκ των προτέρων για αυτό όπως θα ήθελα να μεταφέρετε στο Παναγιότατο Πατριάρχη κ.κ Βαρθολομαίο τις ευχαριστίες μου. Είμαι σίγουρος πως αν έβλεπε αυτές τις φωτογραφίες δε θα δίσταζε να αγκαλιάσει με αγάπη αυτά τα δυστυχισμένα παιδιά. Κλείνοντας θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι Οικολόγοι Πράσινοι προσφέρουν στο μοναστήρι 2000 ευρώ για τις πρώτες διατροφικές και άλλες ανάγκες των ανθρώπων που θα φιλοξενήσει ελπίζοντας ότι η κίνηση αυτή θα κινητοποιήσει ακόμα περισσότερο την κοινωνία εντός αλλά και εκτός Σύμης.

Ψαρρός Νικόλαος
Μέλος της Πολιτικής Κίνησης
Οικολόγων Πράσινων Δωδεκανήσου