Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Η Ελλάδα στην WTM 2014: Θετικά μηνύματα και αισιοδοξία

Τα μηνύματα από τη βρετανική αγορά, όπως λέγαμε χθες, είναι γενικά θετικά για την Ελλάδα, όπως προκύπτει από τη φετινή World Travel Market.  Στην περίοδο των προ κρατήσεων που διανύουμε, η Ελλάδα καταγράφει αύξηση της τάξης του 7%-8%, ένα ποσοστό που αντιστοιχεί περίπου σε...



...250.000 κρατήσεις και αυτήν τη στιγμή, όπως εξελίσσονται οι τάσεις, φαίνεται ότι ο ρυθμός θα εξακολουθήσει να είναι αυξητικός.
Οι εκτιμήσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, αναφέρουν ότι ορισμένες κινήσεις των τελευταίων μηνών, όπως η αύξηση πτήσεων και συνδέσεων από βρετανικά αεροδρόμια από αεροπορικές εταιρείες όπως η British Airways αλλά και οι low cost εταιρείες (Rynair, Easyjet  κ.λπ.) από τη μία πλευρά και το εντονότερο και πιο ουσιαστικό ενδιαφέρον tour operators για αρκετούς προορισμούς και με νέες συνεργασίες σε ξενοδοχεία, διαμορφώνουν ένα πολύ αισιόδοξο τοπίο για το 2015.
Αυτή η «εξίσωση» ωστόσο, για να βγει με το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα για τη χώρα μας, έχει και ορισμένες άλλες παραμέτρους, όπως είναι η εικόνα σταθερότητας και ομαλότητας που υπάρχει για την Ελλάδα. Δηλαδή, ο γνωστός καημός και φόβος του τουριστικού κόσμου, να μην έχουμε καταστάσεις που θα υπονομεύσουν όλα αυτά που κτίσθηκαν την τελευταία διετία, σε επίπεδο κλίματος και εικόνας.
Ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης έδωσε ένα νέο στίγμα για την επόμενη περίοδο κάνοντας λόγο για περαιτέρω ποιοτική αναβάθμιση – στο ποιοτικό μέρος της βρετανικής αγοράς, έχουμε μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης – ενώ γενικότερα, στοχοθετώντας, μίλησε για επιμήκυνση της περιόδου, προσέλευση ακόμη ποιοτικότερων επισκεπτών σε συνδυασμό με την ανάδειξη του πολιτιστικού μας αποθέματος και περαιτέρω ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με εργαλεία όπως το ΕΣΠΑ, το ΙΝΣΕΤΕ και η Marketing Greece και η προσθήκη ακόμη 100.000 νέων θέσεων εργασίας.

Tourism Lobby