Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ΙΤΒ 2014: Μπαράζ θετικής δημοσιότητας και ειδήσεων για Ελλάδα


Μεγάλο ενδιαφέρον να εκδηλώνεται και για μικρότερους προορισμούς, κυρίως νησιωτικούς.

Όσο εξελίσσεται η φετινή ITB, τόσο εδραιώνεται η διαπίστωση ότι η Ελλάδα και η μεγάλη της επιστροφή στη Γερμανική τουριστική αγορά και η δυναμική της επάνοδος στη διεθνή τουριστική σκηνή, είναι ένα από τα κύρια θέματα συζήτησης σε όλη την έκθεση. Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα σήμερα, τα δύο μεγάλα έντυπα που καλύπτουν όλες τις δραστηριότητες και τις ειδήσεις…

…στην ITB, είχαν δημοσιεύματα και αναφορές στην Ελλάδα, ενώ η χώρα μας αποτελεί σημείο αναφοράς και στις γενικότερες ανακοινώσεις και στις εκτιμήσεις των μεγαλύτερων tour operators για τις τάσεις και τις κρατήσεις τους.
Στο πνεύμα αυτό και ο TUI, τα κορυφαία στελέχη του οποίου δίνοντας τις τελευταίες αναφορές τους για την εξέλιξη των κρατήσεων, έκαναν ειδική αναφορά για την Ελλάδα τονίζοντας ότι καταγράφει αύξηση κατά 28%, με μεγάλο ενδιαφέρον να εκδηλώνεται και για μικρότερους προορισμούς, κυρίως νησιωτικούς, εντός της χώρας ενώ ο CEO του TUI Friedrich Joussen συναντήθηκε χθες με την υπουργό Τουρισμού και ήταν πολύ θερμός και αισιόδοξος για τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς.
Μάλιστα, στο fvw δημοσιεύθηκε σήμερα ένα μεγάλο ρεπορτάζ με τίτλο "Greece is back in business" που δίνει έμφαση και στην επενδυτική διάσταση του ελληνικού τουρισμού,

προβάλλοντας δηλώσεις της Ο. Κεφαλογιάννη σχετικά με την απλούστευση των διαδικασιών αδειοδοτήσεων για την προσέλκυση επενδύσεων και αναφορές στις επενδύσεις που υλοποιούνται στην Τζιά, στο Costa Navarino και .
"Το 2014 θα είναι η χρονιά της ολικής επαναφοράς της χώρας από πλευράς τουριστικής ζήτησης στην Γερμανική αγορά” δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Α. Ανδρεάδης, προχωρώντας στην εκτίμηση ότι οι αφίξεις από Γερμανία θα κυμανθούν μεταξύ 2,5 και 2,7 εκατ.α έναντι 2,3 εκατ. το 2013.
“Πέραν της εντυπωσιακής αύξησης της ζήτησης, παρατηρούμε την σαφή μεταστροφή  στην αντιμετώπιση της Ελλάδας από τους Γερμανούς επισκέπτες, ως ενός τουριστικού προορισμού υψηλότερων προδιαγραφών και με καλύτερη σχέση ποιότητας - τιμής από ότι στο παρελθόν” ανέφερε χαρακτηριστικά και επισήμανε τις εκτεταμένες θετικές αναφορές  για την παρουσίαση της Marketing Greece και του νέου portal DiscoverGreece.com
Εξαιρετικά θετική εντύπωση δημιούργησε, όπως τόνισε,  και η απόφαση ανοίγματος για πρώτη φορά των 30 σημαντικότερων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων της χώρας, που δέχονται το 90% του συνόλου των επισκεπτών, από 08:00 έως 20:00 για το διάστημα 1η Απριλίου έως την 31η Οκτωβρίου.
Ενθουσιασμός για το TBEX
Αίσθηση γενικά και πολύ θετικά σχόλια, ειδικά, μεταξύ των περίπου 300 bloggers που βρίσκονται στην ITB, προκάλεσε και η ανακοίνωση ότι το φετινό TBEX Europe, η μεγάλη σύναξη των απανταχού travel bloggers και writers θα διοργανωθεί στην Αθήνα, όπως αναφέραμε το πρωί.
Πρόκειται για μία από τις πλέον περιζήτητες αλλά και απαιτητικές διοργανώσεις της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας, η οποία συγκεντρώνει περισσότερους από 1.000 bloggers, writers, content creators/ contributors καθώς και παράγοντες και επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς με έντονη δραστηριότητα στα social media, από όλον τον κόσμο.
Η επιλογή της Αθήνας, ως διοργανώτριας πόλης τον Οκτώβριο του 2014, αποτελεί μία εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη για τη θέση και την εικόνα της πόλης στη διεθνή αγορά τουρισμού και ταξιδιών, καθώς οι προορισμοί που φιλοξενούν το TBEX, τυγχάνουν τεράστιας πρωτογενούς και άμεσης προβολής σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες κοινωνικής και επαγγελματικής δικτύωσης (blogs, podcasts, YouTube, Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Flickr, Google + κ.α.) με αθροιστικά εκατοντάδες εκατομμύρια προβολές, αναφορές και αναρτήσεις, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη συνάντηση.

Το TBEX διαρκεί τρείς μέρες, κατά τη διάρκεια των οποίων πραγματοποιείται σειρά συναντήσεων, σεμιναρίων και παρουσιάσεων με τη συμμετοχή διεθνούς φήμης ειδικών και προσωπικοτήτων και η όλη διοργάνωση πλαισιώνεται από ένα πλούσιο πρόγραμμα κοινωνικών εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων με επίκεντρο τον προορισμό που το φιλοξενεί.

Tourism Lobby