Η αύξηση για την Ελλάδα στις κρατήσεις καλοκαιρινών πακέτων για το 2014 αγγίζει το 52% κάτι που κατατάσσει την χώρα ψηλά στις προτιμήσεις των τουριστών και πιο συγκεκριμένα στην τρίτη θέση πίσω από την Ισπανία και την Τουρκία
Ιδιαίτερα δημοφιλή καλοκαιρινό προορισμό για τους Γερμανούς αποτελεί εφέτος η Ελλάδα, όπως προκύπτει από τα ευρήματα έρευνας της GfK Hellas για την ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών, η οποία συνδυάζει δεδομένα κρατήσεων και πάνελ καταναλωτών (consumer panels).
Αναλυτικότερα, μέχρι και το τέλος του Ιανουαρίου 2014, που είναι και η περίοδος με το μεγαλύτερο ποσοστό των κρατήσεων για τις καλοκαιρινές διακοπές των Γερμανών, ξοδεύτηκαν περίπου 4,4 δισ. ευρώ σε ταξιδιωτικά γραφεία, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση 345 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (ή ποσοστιαία αύξηση 8%). Επιπλέον, οι online κρατήσεις κατέγραψαν σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2013 (11%).
Με βάση τις τελευταίες εκτιμήσεις για το κλείσιμο του Φεβρουαρίου 2014, που ολοκληρώνει σε μεγάλο βαθμό την επιλογή των τουριστικών προορισμών, διαφαίνεται ότι η Ελλάδα διατηρεί παρόμοιους ρυθμούς ανάπτυξης αλλά και σταθερά την τρίτη θέση.
Πέρα από τη Γερμανία, δυο ακόμα παραδοσιακές για την Ελλάδα αγορές οι οποίες και την τροφοδοτούν με εισερχόμενο τουρισμό, παρουσιάζουν αύξηση στη δραστηριότητα των κρατήσεων τους.
Η Ολλανδία, παρόμοια σε εικόνα με τη Γερμανία στην περιοδικότητα των κρατήσεων, κατέγραψε σημαντική αύξηση στο σύνολο των κρατήσεων για τα καλοκαιρινά πακέτα διακοπών. Λαμβάνοντας υπ’όψιν τις κρατήσεις στο σύνολο του Ιανουαρίου 2014, η Ελλάδα διατηρεί τη δεύτερη θέση πίσω από την Τουρκία, έχοντας διψήφιο μερίδιο αγοράς σε επίπεδο αξίας κρατήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι καταγράφεται μια αύξηση της τάξης του 2% με τις αντίστοιχες του 2013.
Επίσης, η Ελλάδα παραμένει στην δεύτερη θέση των προτιμήσεων των τουριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο, με βάση τις μέχρι τώρα κρατήσεις, με αύξηση 15,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στην πρώτη θέση σε κρατήσεις βρίσκεται η Ισπανία ενώ η Τουρκία βρίσκεται σταθερά στην τρίτη θέση.
newsit.gr
Ιδιαίτερα δημοφιλή καλοκαιρινό προορισμό για τους Γερμανούς αποτελεί εφέτος η Ελλάδα, όπως προκύπτει από τα ευρήματα έρευνας της GfK Hellas για την ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών, η οποία συνδυάζει δεδομένα κρατήσεων και πάνελ καταναλωτών (consumer panels).
Αναλυτικότερα, μέχρι και το τέλος του Ιανουαρίου 2014, που είναι και η περίοδος με το μεγαλύτερο ποσοστό των κρατήσεων για τις καλοκαιρινές διακοπές των Γερμανών, ξοδεύτηκαν περίπου 4,4 δισ. ευρώ σε ταξιδιωτικά γραφεία, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση 345 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (ή ποσοστιαία αύξηση 8%). Επιπλέον, οι online κρατήσεις κατέγραψαν σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2013 (11%).
Με βάση τις τελευταίες εκτιμήσεις για το κλείσιμο του Φεβρουαρίου 2014, που ολοκληρώνει σε μεγάλο βαθμό την επιλογή των τουριστικών προορισμών, διαφαίνεται ότι η Ελλάδα διατηρεί παρόμοιους ρυθμούς ανάπτυξης αλλά και σταθερά την τρίτη θέση.
Πέρα από τη Γερμανία, δυο ακόμα παραδοσιακές για την Ελλάδα αγορές οι οποίες και την τροφοδοτούν με εισερχόμενο τουρισμό, παρουσιάζουν αύξηση στη δραστηριότητα των κρατήσεων τους.
Η Ολλανδία, παρόμοια σε εικόνα με τη Γερμανία στην περιοδικότητα των κρατήσεων, κατέγραψε σημαντική αύξηση στο σύνολο των κρατήσεων για τα καλοκαιρινά πακέτα διακοπών. Λαμβάνοντας υπ’όψιν τις κρατήσεις στο σύνολο του Ιανουαρίου 2014, η Ελλάδα διατηρεί τη δεύτερη θέση πίσω από την Τουρκία, έχοντας διψήφιο μερίδιο αγοράς σε επίπεδο αξίας κρατήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι καταγράφεται μια αύξηση της τάξης του 2% με τις αντίστοιχες του 2013.
Επίσης, η Ελλάδα παραμένει στην δεύτερη θέση των προτιμήσεων των τουριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο, με βάση τις μέχρι τώρα κρατήσεις, με αύξηση 15,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στην πρώτη θέση σε κρατήσεις βρίσκεται η Ισπανία ενώ η Τουρκία βρίσκεται σταθερά στην τρίτη θέση.
newsit.gr