Το κοινωνικό δίκτυο θα αρχίσει να συλλέγει στοιχεία από το πρώτο λεπτό που ο χρήστης αλληλεπιδρά με το περιοχόμενό του. Για παράδειγμα αυτή η νέα τεχνολογία θα δίνει την δυνατότητα στο Facebook να μπορεί να βλέπει που κινήται ο κέρσορας του χρήστη ή αν το newsfeed του είναι ορατό σε μια δεδομένη στιγμή στην οθόνη του ή στην οθόνη του κινητού του αναφέρει ο Ken Rudin την Τρίτη κατά την διάρκεια συνέντευξης του.
Ο κ. Rudin πρόσθεσε πως η ακόμα περαιτέρω εμβάθυνση στην συλλογή πληροφοριών θα βοηθήσει στην ανάπτυξη προϊόντων και στην πιο ακριβή στόχευση μιας διαφημιστικής καμπάνιας
Το Facebook συλλέγει δύο είδη δεδομένων τα δημογραφικά και τα συμπεριφοριστικά. Τα δημογραφικά στοιχεία, όπως το που ζει ο χρήστης ή που πήγε σχολείο, στοιχεία δηλαδή του χρήστη πέρα από αυτά που σχετίζονται άμεσα με το διαδίκτυο. Τα «δεδομένα για τη συμπεριφορά» είναι για παράδειγμα ο κύκλος των φίλων στο Facebook, τα like που κάνει κάποιος και πως αυτά αποτυπώνονται σε πραγματικό χρόνο στο δίκτυο. Οι συνεχιζόμενες δοκιμές θα επεκτείνουν σε μεγάλο βαθμό τα δεδομένα που συλλέγονται για την συμπεριφορά του χρήστη σύμφωνα με τον κ. Rubin. Οι δοκιμές βρίσκονται σε εξέλιξη και είναι μέρος ενός ευρύτερου τεχνολογικού προγράμματος.
Αυτοί οι νέοι τρόπου συλλογής δεδομένων θα κάνουν το Facebook να γνωρίζει αν πέρασε ο δείκτης του ποντικιού πάνω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση είπε ο Rubin πρώην στέλεχος της Silicon Valley που έφτασε στο Faceboοk τον Απρίλιο του 2012 από την Zynga INC όπου είχε διατελέσει αντιπρόεδρος στο επίπεδο των analytics και των τεχνολογιών πλατφόρμας
Το Facebook ετοιμάζεται να αλλάξει την υποδομή της εταιρείας ώστε να μπορέσει να αυξήσει τον όγκο των δεδομένων του.
Το Facebook δεν είναι η πρώτη εταιρεία που αναπτύσσει τέτοια δραστηριότητα. Η Shutterstock Inc, μια αγορά για ψηφιακές εικόνες, καταγράφει κυριολεκτικά τα πάντα που κάνουν οι χρήστες. Η εν λόγω εταιρεία χρησιμοποιεί το open-source Hadoop ένα σύστημα για την ανάλυση δεδομένων το οποίο μπορεί να δεί μέχρι πόσο ο δείκτης του ποντικιού βρίσκεται πάνω από μια εικόνα.
Το Facebook έχει αυξήσει 4.000 φορές κατά την διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων ετών τα δεδομένα που αποθηκεύει. Τα δεδομένα έχουν φτάσει στο επίπεδο των 300 petabytes. Η εταιρεία χρησιμοποιεί το σύστημα κατανομής αρχείων HADOOP που αναφέραμε πιο πριν για να διαχειρίζεται τα δεδομένα της σύμφωνα με τον Rudin.
Το πιο σημαντικό για αυτή την αποθήκη των δεδομένων είναι το να είναι προσβάσιμα από τις εταιρείες και να μπορεί κάποιος να διαλέγει εύκολα αυτό που θέλει. Αν δεν γίνεται αυτό τα δεδομένα είναι άχρηστα. Ο Rubin αναφέρει πως για αυτό το σκοπό υπάρχει ένα σχέδιο για δημιουργία ενός ευρετηρίου, ουσιαστικά δηλαδή μια μηχανή αναζήτησης για αυτά τα δεδομένα
Από Steve Rosenbush
Μετάφραση – απόδοση από the wall street journal – Κλειώ Ιωάννου
koutipandoras.gr
Ο κ. Rudin πρόσθεσε πως η ακόμα περαιτέρω εμβάθυνση στην συλλογή πληροφοριών θα βοηθήσει στην ανάπτυξη προϊόντων και στην πιο ακριβή στόχευση μιας διαφημιστικής καμπάνιας
Το Facebook συλλέγει δύο είδη δεδομένων τα δημογραφικά και τα συμπεριφοριστικά. Τα δημογραφικά στοιχεία, όπως το που ζει ο χρήστης ή που πήγε σχολείο, στοιχεία δηλαδή του χρήστη πέρα από αυτά που σχετίζονται άμεσα με το διαδίκτυο. Τα «δεδομένα για τη συμπεριφορά» είναι για παράδειγμα ο κύκλος των φίλων στο Facebook, τα like που κάνει κάποιος και πως αυτά αποτυπώνονται σε πραγματικό χρόνο στο δίκτυο. Οι συνεχιζόμενες δοκιμές θα επεκτείνουν σε μεγάλο βαθμό τα δεδομένα που συλλέγονται για την συμπεριφορά του χρήστη σύμφωνα με τον κ. Rubin. Οι δοκιμές βρίσκονται σε εξέλιξη και είναι μέρος ενός ευρύτερου τεχνολογικού προγράμματος.
Αυτοί οι νέοι τρόπου συλλογής δεδομένων θα κάνουν το Facebook να γνωρίζει αν πέρασε ο δείκτης του ποντικιού πάνω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση είπε ο Rubin πρώην στέλεχος της Silicon Valley που έφτασε στο Faceboοk τον Απρίλιο του 2012 από την Zynga INC όπου είχε διατελέσει αντιπρόεδρος στο επίπεδο των analytics και των τεχνολογιών πλατφόρμας
Το Facebook ετοιμάζεται να αλλάξει την υποδομή της εταιρείας ώστε να μπορέσει να αυξήσει τον όγκο των δεδομένων του.
Το Facebook δεν είναι η πρώτη εταιρεία που αναπτύσσει τέτοια δραστηριότητα. Η Shutterstock Inc, μια αγορά για ψηφιακές εικόνες, καταγράφει κυριολεκτικά τα πάντα που κάνουν οι χρήστες. Η εν λόγω εταιρεία χρησιμοποιεί το open-source Hadoop ένα σύστημα για την ανάλυση δεδομένων το οποίο μπορεί να δεί μέχρι πόσο ο δείκτης του ποντικιού βρίσκεται πάνω από μια εικόνα.
Το Facebook έχει αυξήσει 4.000 φορές κατά την διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων ετών τα δεδομένα που αποθηκεύει. Τα δεδομένα έχουν φτάσει στο επίπεδο των 300 petabytes. Η εταιρεία χρησιμοποιεί το σύστημα κατανομής αρχείων HADOOP που αναφέραμε πιο πριν για να διαχειρίζεται τα δεδομένα της σύμφωνα με τον Rudin.
Το πιο σημαντικό για αυτή την αποθήκη των δεδομένων είναι το να είναι προσβάσιμα από τις εταιρείες και να μπορεί κάποιος να διαλέγει εύκολα αυτό που θέλει. Αν δεν γίνεται αυτό τα δεδομένα είναι άχρηστα. Ο Rubin αναφέρει πως για αυτό το σκοπό υπάρχει ένα σχέδιο για δημιουργία ενός ευρετηρίου, ουσιαστικά δηλαδή μια μηχανή αναζήτησης για αυτά τα δεδομένα
Από Steve Rosenbush
Μετάφραση – απόδοση από the wall street journal – Κλειώ Ιωάννου
koutipandoras.gr