Διψήφιο ποσοστό ανόδου εκτιμά ο κορυφαίος Tour Operator ΤUI ότι θα καταγράψει η Ελλάδα ως προορισμός το 2014 για τους Γερμανούς τουρίστες. Ο βασικός λόγος της μεγάλης αύξησης εστιάζεται στο γεγονός πως η Ελλάδα επανατοποθετήθηκε στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, ενώ παράλληλα έχουν εκλείψει τα αρνητικά δημοσιεύματα για τα χώρα.
Μάλιστα, σε πρόσφατη συνάντηση που είχαν τα στελέχη της TUI με τους Ελληνες ξενοδόχους, εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για την πορεία του ελληνικού τουρισμού αλλά και την ικανοποίησή τους για το επίπεδο συνεργασίας που έχουν.
Οι εκπρόσωποι του γερμανικού Tour Operator τόνισαν τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι ξενοδόχοι στη δημιουργία ποιοτικών ταξιδιωτικών εμπειριών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών, με στόχο οι Γερμανοί επισκέπτες να επιλέξουν και πάλι την Ελλάδα για τις διακοπές τους.
Στο πλαίσιο αυτό η TUI Γερμανίας παρουσίασε τη στρατηγική της, η οποία εστιάζει σε τέσσερις άξονες που περιλαμβάνουν τη διαφοροποίηση των ταξιδιωτικών προϊόντων, την αναβάθμιση της ποιότητας, την επένδυση στην ψηφιακή τεχνολογία καθώς επίσης την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα στις ανάγκες της αγοράς.
Η Alltours από την άλλη μεριά αποτέλεσε το μοναδικό Tour Operator που ακόμη και τις δύσκολες περιόδους για τον ελληνικό τουρισμό πραγματοποίησε ειδικές καμπάνιες και προσφορές επενδύοντας στην Ελλάδα.
Φαίνεται πως δικαιώθηκε πλήρως το 2013 καθώς κατέγραψε αύξηση 26% των τουριστών που διακίνησε προς την Ελλάδα.
Για το 2014 η Alltours αναμένει να φθάσει και να ξεπεράσει τα προ της κρίσης επίπεδα, καταγράφοντας πολύ μεγάλη ζήτηση ειδικά για τους κύριους προορισμούς, δηλαδή Ρόδο, Κω και Κρήτη.
Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνει το πρόγραμμά της εντός Ελλάδας, ενώ αύξησε και τον αριθμό των ξενοδοχείων που προσφέρει κατ' αποκλειστικότητα στους πελάτες του.
Γιώργος Κ. Ανδρής
imerisia
Μάλιστα, σε πρόσφατη συνάντηση που είχαν τα στελέχη της TUI με τους Ελληνες ξενοδόχους, εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για την πορεία του ελληνικού τουρισμού αλλά και την ικανοποίησή τους για το επίπεδο συνεργασίας που έχουν.
Οι εκπρόσωποι του γερμανικού Tour Operator τόνισαν τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι ξενοδόχοι στη δημιουργία ποιοτικών ταξιδιωτικών εμπειριών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών, με στόχο οι Γερμανοί επισκέπτες να επιλέξουν και πάλι την Ελλάδα για τις διακοπές τους.
Στο πλαίσιο αυτό η TUI Γερμανίας παρουσίασε τη στρατηγική της, η οποία εστιάζει σε τέσσερις άξονες που περιλαμβάνουν τη διαφοροποίηση των ταξιδιωτικών προϊόντων, την αναβάθμιση της ποιότητας, την επένδυση στην ψηφιακή τεχνολογία καθώς επίσης την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα στις ανάγκες της αγοράς.
Η Alltours από την άλλη μεριά αποτέλεσε το μοναδικό Tour Operator που ακόμη και τις δύσκολες περιόδους για τον ελληνικό τουρισμό πραγματοποίησε ειδικές καμπάνιες και προσφορές επενδύοντας στην Ελλάδα.
Φαίνεται πως δικαιώθηκε πλήρως το 2013 καθώς κατέγραψε αύξηση 26% των τουριστών που διακίνησε προς την Ελλάδα.
Για το 2014 η Alltours αναμένει να φθάσει και να ξεπεράσει τα προ της κρίσης επίπεδα, καταγράφοντας πολύ μεγάλη ζήτηση ειδικά για τους κύριους προορισμούς, δηλαδή Ρόδο, Κω και Κρήτη.
Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνει το πρόγραμμά της εντός Ελλάδας, ενώ αύξησε και τον αριθμό των ξενοδοχείων που προσφέρει κατ' αποκλειστικότητα στους πελάτες του.
Γιώργος Κ. Ανδρής
imerisia