Τον γύρο του κόσμου κυριολεκτικώς, κάνει η είδηση ότι μία παρέα Βρετανών πλήρωσε στη Ρωμη 64 ευρώ για τέσσερα παγωτά! Και μάλιστα χωρίς να καθήσουν σε τραπέζι. Και όταν λέμε τον γύρο του κόσμου, το εννοούμε, παίζει παντού σαν είδηση ακόμα και σε διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα! Οι Βρετανοί...
...είπαν τον πόνο τους σε βρετανικά media έκαναν και ένα επίσημο δελτίο παραπόνων και δεν χρειάστηκε και πολύ για να πάρει το θέμα τους τρελές διαστάσεις.
Ο manager του καταστήματος που τους τα πούλησε, ισχυρίζεται ότι δεν ήταν απλά, ήταν κάτι σαν special, παγωτά και ότι ταμπέλες με τις τιμές των παγωτών που σερβίρει υπάρχουν αναρτημένες παντού. Είπε μάλιστα ότι έχουν και ακριβότερο παγωτό, με 25 ευρώ, όπως έχουν και τα μικρά φθηνότερα των 2,5 ευρώ.
Δεν φαίνεται να πείθει κανέναν ότι είχε δίκηο, βέβαια.
Μέχρι και δημοτικοί σύμβουλοι της πόλης της Ρώμης κατακεραύνωσαν όσους “ληστεύουν ξεδιάντροπα τους τουρίστες και δυσφημούν την πόλη” και άντε κανείς να βγάλει άκρη.
Ηθικόν δίδαγμα; Δύο είναι αυτά. Το ένα, προσέχετε τι πουλάτε και σε τι τιμές. Το άλλο, υπάρχει μία υπεραισθητοποίηση φέτος γενικώς στους απανταχού καταναλωτές, την οποία πολλά media την περιμένουν να εκδηλωθεί αδημονίως. Και έχουμε μία υποψία ότι φέτος θα δούμε πολλές εικόνες εξοργισμένων τουριστών να κραδαίνουν αποδείξεις με προϊόντα και υπηρεσίες που αγόρασαν, κάπου στον Ευρωπαϊκό Νότο.
Μακάρι να διαψευστούμε και να μην δούμε και στην Ελλάδα τέτοια σκηνικά.
Tourism Lobby
...είπαν τον πόνο τους σε βρετανικά media έκαναν και ένα επίσημο δελτίο παραπόνων και δεν χρειάστηκε και πολύ για να πάρει το θέμα τους τρελές διαστάσεις.
Ο manager του καταστήματος που τους τα πούλησε, ισχυρίζεται ότι δεν ήταν απλά, ήταν κάτι σαν special, παγωτά και ότι ταμπέλες με τις τιμές των παγωτών που σερβίρει υπάρχουν αναρτημένες παντού. Είπε μάλιστα ότι έχουν και ακριβότερο παγωτό, με 25 ευρώ, όπως έχουν και τα μικρά φθηνότερα των 2,5 ευρώ.
Δεν φαίνεται να πείθει κανέναν ότι είχε δίκηο, βέβαια.
Μέχρι και δημοτικοί σύμβουλοι της πόλης της Ρώμης κατακεραύνωσαν όσους “ληστεύουν ξεδιάντροπα τους τουρίστες και δυσφημούν την πόλη” και άντε κανείς να βγάλει άκρη.
Ηθικόν δίδαγμα; Δύο είναι αυτά. Το ένα, προσέχετε τι πουλάτε και σε τι τιμές. Το άλλο, υπάρχει μία υπεραισθητοποίηση φέτος γενικώς στους απανταχού καταναλωτές, την οποία πολλά media την περιμένουν να εκδηλωθεί αδημονίως. Και έχουμε μία υποψία ότι φέτος θα δούμε πολλές εικόνες εξοργισμένων τουριστών να κραδαίνουν αποδείξεις με προϊόντα και υπηρεσίες που αγόρασαν, κάπου στον Ευρωπαϊκό Νότο.
Μακάρι να διαψευστούμε και να μην δούμε και στην Ελλάδα τέτοια σκηνικά.
Tourism Lobby