Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Σκανδιναβία: Σταθερά ανοδική και ισχυρή, η ζήτηση για την Ελλάδα.

Σημαντικό ρεύμα καταγράφεται τη φετινή περίοδο από τις Σκανδιναβικές αγορές προς την Ελλάδα, με αποτέλεσμα, σε σχετική μεγάλη έρευνα του site κρατήσεων ticketmaster, να βρίσκεται στην πρώτη θέση, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την Τουρκία. Σύμφωνα με τα στοιχεία…


…της έρευνας, που αφορούν σε κρατήσεις για κάθε είδος ταξιδιού και πακέτων διακοπών μέχρι τις 15 Αυγούστου και για αναχωρήσεις από 1η Μαίου μέχρι και 31 Αυγούστου, η Ελλάδα είναι πρώτη, με μία αύξηση της τάξης του 25%, με δεύτερη την Ισπανία και τρίτη την Τουρκία.
Σε επίπεδο τοπικών προορισμών, πιο δημοφιλής παραμένει η Αττάλεια, ακολουθούμενη από τη Μαγιόρκα και την Κρήτη, στην τρίτη θέση.
Η Ρόδος βρίσκεται στην 5η θέση.
Σύμφωνα με άλλη έρευνα, του εντύπου Vagabond, για το 2013, η χώρα μας βρίσκεται στην 8η θέση μεταξύ όλων των προορισμών των Σουηδών για όλα τα ταξίδια τους στο εξωτερικό, με 626.000 επισκέπτες (αυτό μάλλον διαφέρει τρελά, είναι σχεδόν διπλάσιο από τα στοιχεία της Στατιστικής μας Υπηρεσίας…) και αύξηση 9% και αν αφήσουμε εκτός λίστας τους γειτονικούς προορισμούς - Δανία, Φιλανδία, Νορβηγία - η Ελλάδα είναι 5η, μετά την Ισπανία, τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία και την Τουρκία.
Σημειώνεται μάλιστα, ότι το 2013, ο αριθμός των Σουηδών που επισκέφθηκαν την Ελλάδα ήταν αυξημένος σε ποσοστό 50% σε σύγκριση με το 2010, που αναφέρεται ως η πρώτη χρονιά της κρίσης.
Σύμφωνα με το "Βαρόμετρο" του Vagabond, το 2013, οι Σουηδοί που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν 79.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα, στην ίδια κατηγορία με την Ισπανία, ενώ αντίστοιχα ο μέσος Σουηδός επισκέπτης στην Τουρκία έχει μέσο ετήσιο εισόδημα περίπου 65.000 ευρώ.
Όσον αφορά στη δαπάνη ανά ταξίδι, για την Ελλάδα αναφέρεται ότι είναι πάνω από 1.030 ευρώ ανά ταξίδι, η δεύτερη υψηλότερη μέση δαπάνη μετά την Αίγυπτο, ενώ αντίστοιχα, στην Τουρκία, η μέση δαπάνη είναι 955 ευρώ.
Ως προς τον προτιμώμενο τρόπο κράτησης ταξιδιού, επτά στους δέκα Σουηδούς προτιμούν το internet. Η Τυνησία έχει το υψηλότερο ποσοστό κρατήσεων μέσω internet, με 96% (!), η χώρα μας βρίσκεται περίπου στο μέσον με 74%, ενώ στον αντίποδα, για την Αίγυπτο το αντίστοιχο πσοσοστό είναι 66%.

Tourism Lobby