Οι Έλληνες περιόρισαν τις απώλειες στη Ρόδο
Η σημαντική αύξηση αφίξεων εσωτερικού κατά 17%, ήταν και το κύριο χαρακτηριστικό, τον Σεπτέμβριο, στη Ρόδο. Όπου σε επίπεδο αφίξεων εξωτερικού, ήταν εμφανείς οι απώλειες από τη Ρωσική και την Ουκρανική αγορά, με μείωση 32% και 74% αντίστοιχα.
Μεγάλη ήταν η μείωση επίσης από την Ιταλία (-18,2%), το Ισραήλ (-34,3%) και τις Σκανδιναβικές αγορές (Σουηδία, Νορβηγία και Δανία) πλην της Φινλανδίας που είχε σημαντική αύξηση (+17,2%).
Δυναμική ήταν η κίνηση από τις μεγάλες παραδοσιακές αγορές, Γερμανία και Μ. Βρετανία, με 26,8% και 14,7% αντίστοιχα, οι οποίες ήταν και οι δύο μεγαλύτερες αγορές προέλευσης αφού η Ρωσία πέρασε στην τρίτη θέση, ενώ μεγάλη αύξηση κατεγράφη και από την Πολωνία, με 42,5%.
Συνολικά, οι αφίξεις εξωτερικού στο “Διαγόρας” εμφάνισαν μείωση περίπου 1%, ενώ συνολικά, μαζί με τις αφίξεις από Ελλάδα, η Ρόδος είχε αύξηση 0,6%.
Tourism Lobby
Η σημαντική αύξηση αφίξεων εσωτερικού κατά 17%, ήταν και το κύριο χαρακτηριστικό, τον Σεπτέμβριο, στη Ρόδο. Όπου σε επίπεδο αφίξεων εξωτερικού, ήταν εμφανείς οι απώλειες από τη Ρωσική και την Ουκρανική αγορά, με μείωση 32% και 74% αντίστοιχα.
Μεγάλη ήταν η μείωση επίσης από την Ιταλία (-18,2%), το Ισραήλ (-34,3%) και τις Σκανδιναβικές αγορές (Σουηδία, Νορβηγία και Δανία) πλην της Φινλανδίας που είχε σημαντική αύξηση (+17,2%).
Δυναμική ήταν η κίνηση από τις μεγάλες παραδοσιακές αγορές, Γερμανία και Μ. Βρετανία, με 26,8% και 14,7% αντίστοιχα, οι οποίες ήταν και οι δύο μεγαλύτερες αγορές προέλευσης αφού η Ρωσία πέρασε στην τρίτη θέση, ενώ μεγάλη αύξηση κατεγράφη και από την Πολωνία, με 42,5%.
Συνολικά, οι αφίξεις εξωτερικού στο “Διαγόρας” εμφάνισαν μείωση περίπου 1%, ενώ συνολικά, μαζί με τις αφίξεις από Ελλάδα, η Ρόδος είχε αύξηση 0,6%.
Tourism Lobby