Κορυφαίο νέο για όσους αρεσκόμαστε στις αστοχίες σουρεαλιστικού χαρακτήρα, πόσω μάλλον όταν δεν συμβαίνουν στη χώρα μας. Οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι (SNCF) παρήγγειλαν 2.000 τρένα για το εκτεταμένο περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυό τους, τα οποία όμως είναι πολύ φαρδιά και δεν χωρούν στις πλατφόρμες tων περισσότερων σταθμών!
Το θέμα αποκάλυψε η σατιρική εβδομαδιαία εφημερίδα Canard Enchaîne και επιβεβαιώθηκε από την εταιρεία RFF, που διαχειρίζεται το δίκτυο.
"Ανακαλύψαμε το πρόβλημα κάπως αργά, το παραδεχόμαστε και αναλαμβάνουμε την ευθύνη", δήλωσε ο Κριστόφ Πιενοέλ, εκπρόσωπος της εταιρείας στο ραδιοφωνικό σταθμό France Info.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για τη ανάπλαση εκατοντάδων σταθμών ώστε να μπορούν να υποδέχονται τους νέους συρμούς. Θα χρειαστεί όμως να γίνουν έργα μεγάλου κόστους, σε πολλούς άλλους.
Το μπέρδεμα προέκυψε επειδή η RFF έδωσε λάθος διαστάσεις των σταθμών της στην SNCF, αρμοδιότητα της οποίας ήταν η παραγγελία των τρένων στο πλαίσιο μιας μεγάλης επιχείρησης για τον εκσυγχρονισμό των συρμών, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας.
Η RFF ανέφερε μόνο τις διαστάσεις των σταθμών που κατασκευάστηκαν μέσα στην τελευταία 30ετία, όμως οι περισσότερες από τις 1.200 πλατφόρμες της Γαλλίας έχουν ηλικία άνω των 50 ετών. Η ανακατασκευή τους έχει ήδη κοστίσει 80 εκατομμύρια ευρώ.
Tourism Lobby
Το θέμα αποκάλυψε η σατιρική εβδομαδιαία εφημερίδα Canard Enchaîne και επιβεβαιώθηκε από την εταιρεία RFF, που διαχειρίζεται το δίκτυο.
"Ανακαλύψαμε το πρόβλημα κάπως αργά, το παραδεχόμαστε και αναλαμβάνουμε την ευθύνη", δήλωσε ο Κριστόφ Πιενοέλ, εκπρόσωπος της εταιρείας στο ραδιοφωνικό σταθμό France Info.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για τη ανάπλαση εκατοντάδων σταθμών ώστε να μπορούν να υποδέχονται τους νέους συρμούς. Θα χρειαστεί όμως να γίνουν έργα μεγάλου κόστους, σε πολλούς άλλους.
Το μπέρδεμα προέκυψε επειδή η RFF έδωσε λάθος διαστάσεις των σταθμών της στην SNCF, αρμοδιότητα της οποίας ήταν η παραγγελία των τρένων στο πλαίσιο μιας μεγάλης επιχείρησης για τον εκσυγχρονισμό των συρμών, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας.
Η RFF ανέφερε μόνο τις διαστάσεις των σταθμών που κατασκευάστηκαν μέσα στην τελευταία 30ετία, όμως οι περισσότερες από τις 1.200 πλατφόρμες της Γαλλίας έχουν ηλικία άνω των 50 ετών. Η ανακατασκευή τους έχει ήδη κοστίσει 80 εκατομμύρια ευρώ.
Tourism Lobby