Πολύ θερμό κλίμα για την Ελλάδα διαπιστώνεται το τελευταίο διάστημα για την Ελλάδα στη σουηδική αγορά και εν όψει θερινής περιόδου, όλα δείχνουν ότι το ενδιαφέρον για τους ελληνικούς προορισμούς παραμένει έντονο και αυξανόμενο σε σύγκριση με πέρυσι. Το τελευταίο μήνα…
…έχουν δημοσιευθεί πολλά μεγάλα αφιερώματα και θέματα για την τουριστική Ελλάδα σε όλα τα μεγάλα μέσα της χώρας, τροφοδοτώντας τη ζήτηση ενώ ανάλογο κλίμα έχει διαμορφωθεί και στις άλλες μεγάλες αγορές της Σκανδιναβίας.
Μεταξύ άλλων, στο επίσημο inflight περιοδικό της SAS, Scanorama, δημοσιεύθηκε εκτενές αφιέρωμα στην Κρήτη, περνώντας μεταξύ άλλων και το μήνυμα ότι η έγκαιρη πραγματοποίηση κρατήσεων είναι η ενδεικνυόμενη τάση φέτος, ενώ ειδικά αφιερώματα έχουν γίνει στις κυριακάτιες εκδόσεις μεγάλων εφημερίδεων. Σε μία από αυτές, μάλιστα, που είναι στοχευμένη στον συνεδριακό τουρισμό και στην αγορά εταιρικών συναντήσεων, η Αθηναϊκή ριβιέρα και ο Αστέρας Βουλιαγμένης ήταν το θέμα του εξωφύλλου.
Παράλληλα, τρέχουν, με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα τα προγράμματα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με τους μεγάλους tour operators, με συνολικό προυπολογισμό για το πρώτο εξάμηνο περίπου 250.000 ευρώ και φυσικά, καθοριστικό ρόλο στην κάλυψη της ζήτησης αναμένεται να διαδραματίσουν οι νέες συνδέσεις και η αύξηση των πτήσεων από την Aegean και την SAS.
Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι η Σουηδική τουριστική αγορά αγκαλιάζει, εκ νέου, ήδη από τώρα, με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τη δεύτερη διοργάνωση της έκθεσης “Grekland Panorama” - μετά την εντυπωσιακή επιτυχία της πρώτης τον περασμένο Φεβρουάριο - η οποία θα πραγματοποιηθεί τις 13-15 Φεβρουαρίου 2015, στην Στοκχόλμη.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με στοιχεία των ίδιων των tour operators της Σκανδιναβίας, πέρυσι επισκέφθηκαν την Ελλάδα 670.000 Σουηδοί, καταγράφοντας αύξηση 9%, ενώ οι εκτιμήσεις για φέτος, κάνουν λόγο για περαιτέρω αύξηση 8%-10%.
Tourism Lobby
…έχουν δημοσιευθεί πολλά μεγάλα αφιερώματα και θέματα για την τουριστική Ελλάδα σε όλα τα μεγάλα μέσα της χώρας, τροφοδοτώντας τη ζήτηση ενώ ανάλογο κλίμα έχει διαμορφωθεί και στις άλλες μεγάλες αγορές της Σκανδιναβίας.
Μεταξύ άλλων, στο επίσημο inflight περιοδικό της SAS, Scanorama, δημοσιεύθηκε εκτενές αφιέρωμα στην Κρήτη, περνώντας μεταξύ άλλων και το μήνυμα ότι η έγκαιρη πραγματοποίηση κρατήσεων είναι η ενδεικνυόμενη τάση φέτος, ενώ ειδικά αφιερώματα έχουν γίνει στις κυριακάτιες εκδόσεις μεγάλων εφημερίδεων. Σε μία από αυτές, μάλιστα, που είναι στοχευμένη στον συνεδριακό τουρισμό και στην αγορά εταιρικών συναντήσεων, η Αθηναϊκή ριβιέρα και ο Αστέρας Βουλιαγμένης ήταν το θέμα του εξωφύλλου.
Παράλληλα, τρέχουν, με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα τα προγράμματα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με τους μεγάλους tour operators, με συνολικό προυπολογισμό για το πρώτο εξάμηνο περίπου 250.000 ευρώ και φυσικά, καθοριστικό ρόλο στην κάλυψη της ζήτησης αναμένεται να διαδραματίσουν οι νέες συνδέσεις και η αύξηση των πτήσεων από την Aegean και την SAS.
Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι η Σουηδική τουριστική αγορά αγκαλιάζει, εκ νέου, ήδη από τώρα, με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τη δεύτερη διοργάνωση της έκθεσης “Grekland Panorama” - μετά την εντυπωσιακή επιτυχία της πρώτης τον περασμένο Φεβρουάριο - η οποία θα πραγματοποιηθεί τις 13-15 Φεβρουαρίου 2015, στην Στοκχόλμη.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με στοιχεία των ίδιων των tour operators της Σκανδιναβίας, πέρυσι επισκέφθηκαν την Ελλάδα 670.000 Σουηδοί, καταγράφοντας αύξηση 9%, ενώ οι εκτιμήσεις για φέτος, κάνουν λόγο για περαιτέρω αύξηση 8%-10%.
Tourism Lobby