Βγήκαν και τα πλήρη στατιστικά στοιχεία για την κίνηση του 2013, από την ΕΛΣΤΑΤ. Στα 18 εκατ. παρά κάτι ψιλά, το σύνολο των αφίξεων, με συνολική αύξηση 15,5% ή περίπου δύο εκατ. περισσότερες αφίξεις. Είχαμε τέσσερις αγορές με πάνω από...
...ένα εκατ. αφίξεις, δηλαδή Γερμανία, Μ. Βρετανία, Ρωσία και Γαλλία, η οποία ήταν πλέον η τέταρτη καλύτερη αγορά μας και με την Ιταλία να φθάνει τις περίπου 965.000.
Μεγάλες ποσοστιαίες αυξήσεις που να έχουν, όμως και αντίστοιχα μεγάλους πραγματικούς αιρθμούς, πέραν του αναφερόμενου (από την ΕΛΣΤΑΤ) 55% από Ρωσία, και του 18% από τη Γαλλία, είχαμε από Τουρκία με 38% και συνολικά περίπου 831.000 αφίξεις, από Ολλανδία σχεδόν 22% και συνολικά περίπου 581.000 αφίξεις, από Πολωνία 51,4% με περίπου 385.000 αφίξεις, από Σερβία, 25,5% με συνολικά περίπου 779.000 αφίξεις, από ΗΠΑ περίπου 25% και περίπου 466.000 αφίξεις και από Καναδά σχεδόν 82% με συνολικά περίπου 187.000 αφίξεις.
Σημειώνουμε πάντως ότι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σε αρκετές περιπτώσεις διαφέρουν σημαντικά από τα στοιχεία που δίνονται από παράγοντες και φορείς ορισμένων αγορών, όπως π.χ. η Σουηδία, όπου οι tour operators κάνουν λόγο για 670.000 επισκέπτες το 2013 έναντι περίπου 370.000 που αναφέρει η Στατιστική, αλλά και η Ρωσία, όπου ο Rostourism δίνει ποσοστό αύξησης 64,4%.
Tourism Lobby
...ένα εκατ. αφίξεις, δηλαδή Γερμανία, Μ. Βρετανία, Ρωσία και Γαλλία, η οποία ήταν πλέον η τέταρτη καλύτερη αγορά μας και με την Ιταλία να φθάνει τις περίπου 965.000.
Μεγάλες ποσοστιαίες αυξήσεις που να έχουν, όμως και αντίστοιχα μεγάλους πραγματικούς αιρθμούς, πέραν του αναφερόμενου (από την ΕΛΣΤΑΤ) 55% από Ρωσία, και του 18% από τη Γαλλία, είχαμε από Τουρκία με 38% και συνολικά περίπου 831.000 αφίξεις, από Ολλανδία σχεδόν 22% και συνολικά περίπου 581.000 αφίξεις, από Πολωνία 51,4% με περίπου 385.000 αφίξεις, από Σερβία, 25,5% με συνολικά περίπου 779.000 αφίξεις, από ΗΠΑ περίπου 25% και περίπου 466.000 αφίξεις και από Καναδά σχεδόν 82% με συνολικά περίπου 187.000 αφίξεις.
Σημειώνουμε πάντως ότι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σε αρκετές περιπτώσεις διαφέρουν σημαντικά από τα στοιχεία που δίνονται από παράγοντες και φορείς ορισμένων αγορών, όπως π.χ. η Σουηδία, όπου οι tour operators κάνουν λόγο για 670.000 επισκέπτες το 2013 έναντι περίπου 370.000 που αναφέρει η Στατιστική, αλλά και η Ρωσία, όπου ο Rostourism δίνει ποσοστό αύξησης 64,4%.
Tourism Lobby