Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Μ. Καμμά:Το κεντρικό κράτος και το τέρας της γραφειοκρατίας, «παγώνει» τις προσπάθειες για ανάπτυξη σε θέματα επιβίωσης των νησιωτών μας

«Αυξάνονται τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής και μεις θα μείνουμε χωρίς καράβι»

Σύμφωνα με την Δήμαρχο Τήλου Μαρία Καμμά το πλοίο «sea star» κινδυνεύει να κατασχεθεί εν πλω. Την ώρα που η Τήλος όπως και όλα τα υπόλοιπα νησιά της Δωδεκάνησου προσπαθούν να επιβιώσουν, με χιλιάδες νησιώτες να επιμένουν παρά τις όποιες αντιξοότητες να μένουν μόνιμα στους άγονους βράχους. Το κεντρικό κράτος και το τέρας της γραφειοκρατίας, «παγώνει» τις προσπάθειες για ανάπτυξη σε θέματα επιβίωσης των νησιωτών μας, που γίνονται από τους διοικούντες!

Λάβρος η Καμμά!

Συγκεκριμένα, η Δήμαρχος μιλώντας στον Top FM, είπε πως «θεωρούν κλεφτές και απατεώνες όσους συμμετέχουν στους δημοκρατικά εκλεγμένους θεσμούς και μετά αναρωτιούνται γιατί δεν πέφτουν τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής» αναφορικά με την καθυστέρηση στην εκταμίευση των χρημάτων.
«Αναστέλλουν την χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής δήθεν θέλουν να χτυπήσουν τι; Από την
άλλη τους εκλεγμένους δεν τους αφήνουν να κάνουν καλό στον τόπο τους. Μας θεωρούν χειρότερους από ζώα.Υποτιμούν την νοημοσύνη μας, μας καταδικάζουν στην απομόνωση και στην ερήμωση» είπε μεταξύ των άλλων η δήμαρχος.

Η κατάσχεση

Σύμφωνα με την Δήμαρχο Τήλου Μαρία Καμμά το πλοίο «sea star» κινδυνεύει να κατασχεθεί εν πλω. Η συζήτηση που είχε ξεκινήσει αρχικά πριν από αρκετούς μήνες, ήταν να γίνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Τήλος 21ος Αιώνας», και να λάβουν μετοχές η Περιφέρεια και οι Δήμοι Αστυπάλαιας, Νισύρου. Με σκοπό να συνδέονται ακτοπλοϊκά και τα 3 νησιά. Οι δυο δήμοι αποσύρθηκαν από τις διαδικασίες, ωστόσο οι εργασίες που απαιτούνταν να γίνουν στο πλοίο, για να είναι αξιόπλοο και να εκτελεί το δρομολόγιο είχαν γίνει. Από την πλευρά της η Περιφέρεια Νότιου Αιγαίου έχει εγκρίνει εδώ και 3 μήνες (σσ απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου στις 31 Αυγούστου 2013) την συμμετοχή στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, δεν έχει ακόμα δοθεί το πράσινο φως από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, με αποτέλεσμα η εταιρεία που έκανε τις οποίες επισκευές στο καράβι να διεκδικεί την αποζημίωση της.

Πηγή: fmtop.gr