Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Alltours: "Βάφτηκε" στα χρώματα της Ελλάδας και κερνάει μέλι και... εκπτώσεις!

Να ανέβουμε και λίγο; Γιατί υπάρχουν οι ξένοι επιχειρηματίες που εφευρίσκουν ό,τι τους βολεύει από τη διεθνή ειδησεογραφία και επιστρατεύουν μέχρι και... πολιτικές αναλύσεις για να αθετήσουν συμβόλαια, αλλά υπάρχουν και εκείνοι που πραγματικά εκπλήσσουν ευχάριστα: Με ελληνικές σημαίες, ελληνικά προϊόντα, καρφίτσες-καρδούλες με την ελληνική σημαία και...  
...με ένα αυτοκόλλητο «Σας καλωσορίζουμε εγκάρδια στην Ελλάδα» στο Counter υποδοχής, εντυπωσιάζει ο W. Verhuven CEO του γερμανικού tour operator Alltours εργαζόμενους και επισκέπτες. 
Με την έναρξη της καμπάνιας για την βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στη Γερμανία, ο  Alltours διακοσμεί το οίκημα της εταιρείας στο Ντούισμπουργκ με ελληνικές σημαίες και αιφνιδιάζει τους 500 εργαζόμενους με κεράσματα προϊόντων από ελληνικό μέλι και μια ελληνική καρφίτσα πέτου σε σχήμα καρδιάς.Διαδηλώσεις με σκηνές βίας καθώς και οι ακραίες θέσεις μιας μερίδας πολιτικών στην Αθήνα  προφανώς επηρεάζουν τους Γερμανούς. Στις τουριστικές περιοχές όμως οι τουρίστες δεν αντιλαμβάνονται τίποτα απ΄αυτά. Γι΄αυτό απευθύνω μια παράκληση προς όλους: Κάντε διακοπές στην Ελλάδα! Οι Έλληνες είναι φιλόξενοι και περιμένουν με μεγάλη  χαρά τους γερμανούς επισκέπτες“, επισημαίνει ο Willi Verhuven και υπογραμμίζει τη σημασία του τουρισμού για την εξυγείανση της ελληνικής οικονομίας. 
Αναφέρει, συγκεκριμένα, ότι ο τουρισμός αντιστοιχεί στο 20% του ΑΕΠ , ενώ και άλλοι τομείς της οικονομίας, όπως η αγροτική οικονομία, βρίσκονται σε άμεση εξάρτηση από τον τουρισμό.
Ο κ. Verhuven έχει ήδη προγραμματίσει τις διακοπές του στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας έτσι και έμπρακτα τις δηλώσεις του.
Παράλληλα με μειώσεις τιμών στις διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία και στις πτήσεις, ο Τ.Ο. Alltours σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Γερμανίας ξεκίνησε ένα νέο διαφημιστικό πακέτο, με στόχο τη βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στους ξένους επισκέπτες.  
Ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρήσεις στον τύπο και online - διαφημίσεις έχουν στόχο να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των Γερμανών για διακοπές στην Ελλάδα. 
Για την αποτελεσματικότερη προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος θα τεθούν στη διάθεση των ταξιδιωτικών γραφείων πρόσθετα διαφημιστικά μέσα, όπως αφίσες με προσφορές, πληροφοριακά φυλλάδια, σημαιούλες, φωτισμένα πόστερ και Newsletter με επίκαιρες προσφορές, που προσδοκάται ότι θα δώσουν ώθηση στις κρατήσεις για την Ελλάδα.
Και επειδή εμείς πρώτοι και μοναδικοί είχαμε θίξει και την άλλη πτυχή του ζητήματος των “αυθόρμητων εκστρατειών προβολής της Ελλάδας από διαφόρους, το ψάξαμε το θέμα και ο συγκεκριμένος, για συνδιαφήμιση, θα πάρει κάτι “ψίχουλα” σε σχέση με τους άλλους...
 
Tourism Lobby