Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Της "ισοδυναμίας" το κάγκελο

Αποτέλεσμα εικόνας για απόγνωση- Ισοδύναμα τα ποσοστά των δύο πρώτων κομμάτων στην χώρα μας, μας λένε ... Ισοδύναμα σχεδόν και τα αμέσως μικρότερα, μας λένε πάλι ...
- Ωραία!
- Μετρά για την αντιμετώπιση του τρίτου μνημονίου ψάχνουν να μας προτείνουν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί, αλλά με την προϋπόθεση... να είναι ισοδύναμα, σε σχέση με τα ποσά που συμφώνησαν.
- Λογικό ...
Από την άλλη, μας βρήκαν και προτείνουν...

... στους πολιτικούς αρχηγούς που λέγαμε, ισοδύναμα μέτρα ύψους 4,6 δισ το ΚΕΕ και το ΕΒΕΑ
- Μπράβο τους!
- Καλά ακόμα να καταλάβεις, πως καταφέραμε - ή μας κατάφεραν - ή προσπαθούν τελος πάντων, να μας πείσουν πως αφού όλοι είμαστε ισοδύναμοι, γιατί να μην "ισοδυναμίσουμε", (δηλαδή να μοιράσουμε) και την εξουσία!
- Άντε πάλι υπερβολές
- Υπερβολές αλλά, για πρόσεξε λίγο τα νούμερα και τα λεγόμενα τους.



- .....
- Όπως δεν κατάλαβα επίσης, γιατί σώνει και καλά να είναι όλο το πολιτικό σύστημα "ισοδύναμο". Δηλαδή αν όλα τα κόμματα ως ισοδύναμα (και ίδια), κάνουν κυβέρνηση, έτσι όπως όλοι επιθυμούν έκτος το Συριζα; και εμένα αύριο δεν μου αρέσει, τι θα μου αφήσουν για να επιλέξω στις επόμενες εκλογές, τον Λαφαζάνη ή τον Κουτσούμπα; Η μήπως το κάνουν για να μην έχω επιλογή;
- Μπα, δεν νομίζω, και εντάξει, δεν θα είναι μόνο αυτοί γιατί ως γνωστόν η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα!
- Αχ, ναι βρε το ξέχασα, μου ετοιμάζουν και τον Λεβέντη αν δεν μου αρέσουν οι προηγούμενοι - οι οποίοι τώρα που το σκέφτομαι είναι και αυτοί ισοδύναμοι μεταξύ τους.
- .....
- Γιαυτό σου λέω φίλε μου, τις ισοδυναμίας το κάγκελο γίνεται σε αυτές τις εκλογές!





Ακάλυπτος