Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Ήμαρτον Παναγιά μου!

- Είδα στον ύπνο μου, πως είχαμε και τέταρτο μνημόνιο λέει, με πρωθυπουργό τον Κυριάκο... Φωνάζω έντρομος: Παναγιά μου, τι κακό μας βρήκε, σώσε μας!!!
- Τι λε ρε παιδί μου, και μετά, και μετά;
- Παρουσιάζεται μπροστά μου η Παναγιά...
- Και μας σώζει;


- Ηρέμησε παιδί μου Ακάλυπτε, μου λέει, είναι μια σκηνή από το μέλλον, που στέλνω σε μικρά και μεγάλα παιδιά.
- Δηλαδή Παναγιά μου; ρωτάω
- Να, στα μικρά παιδιά, αν δεν τρώνε το φαΐ τους, τους στέλνω μια εικόνα με τον Κυριάκο στο μπαλκόνι, πρωθυπουργό, και αυτά χωρίς να γνωρίζουν βεβαία τίποτα από πολιτική, μόνο με την εικόνα, τρώνε όλο το φαΐ τους.
Όσο για σας, τα μεγάλα παιδιά, που λίγο με νοιάζει να σου πω τι αλήθεια, αν θα φάτε το φαγητό σας ή όχι, μετά από τόσες αμαρτίες που έχετε κάνει, τώρα που το ξανασκέφτομαι, λέω να σας στείλω μια πιο ενισχυμένη δόση ...
- Δηλαδή Παναγιά μου; ρωτάω έντρομος...
- Να, σε εσάς μαζί με τον Κυριάκο, στο ίδιο μπαλκόνι, λέω να σας βάλω και τον Σόιμπλε. Κοίτα!
- Όχι Παναγιά μου, ήμαρτον της φωνάζω! Πες μας τι πρέπει να κάνουμε για να μην γίνει αυτός ο εφιάλτης πραγματικότητα;
- Σκέφτεται λίγο, και μου λέει... την δουλειά σας!
- Τι λε ρε παιδί μου, πρρρρ ανατρίχιασα. Ευτυχώς που ήταν όνειρο ...




Ακάλυπτος