Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Που είσαι Γιάνη; - τι χαμπάρια;

Ενώ το eurogroup ήταν σε εξέλιξη ένα μαρσάρισμα μηχανής ακούστηκε. Οι υπουργοί κοιτάχτηκαν μεταξύ τους.  Είναι δυνατόν να είναι  αυτός; Σιωπή * Ευχαριστημένοι ήταν λέει οι (ο θεός να τους κάνει) υπουργοί οικονομικών του γιουροκρούπ με τον Τσακαλώτο, χμ!
* Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, δεν ζήτησαν και πολλά παραπάνω από αυτά που ζητούσαν πριν... μόνο τα διπλά.

Το πως μας αγαπάνε αυτοί οι άνθρωποι - το πως μας αγαπάνε!

* Το ανέκδοτο με τις προτάσεις το ξέρετε; ήταν λέει ένας και ζητούσε κάποιες προτάσεις από κάποιον άλλον. Του δίνει λοιπόν αυτός ο άλλος τις προτάσεις του, αλλά επειδή δεν του άρεσαν του λέει ο ένας:
- Αυτές δεν είναι προτάσεις, φέρε μου τις προτάσεις
- Μάλιστα ορίστε
- Πάλι δεν μου έφερες προτάσεις, φέρε μου τις προτάσεις
- Μα ορίστε 47 σελίδες με τις λεπτομέρειες και τα ποσά που ζητάτε!
- Ουφ, ακόμα περιμένω να μου φέρεις τις προτάσεις σου
- Οκ κατάλαβα, θα ρωτήσω και θα σου πω - λοιπόν ρώτησα και σας καταθέτω καινούργιες, ορίστε
- Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνεις, λοιπόν η μου φέρνεις τις προτάσεις σου μέχρι την Κυριακή η φεύγεις από εδώ!
Σας θυμίζει τίποτα;

* Προσδεθείτε, η αναταράξεις θα είναι έντονες...



Ακάλυπτος