Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Λόγια και...σχόλια μεγάλων ανδρών!

Ανήσυχος ο Καραμανλής με το κλίμα αβεβαιότητας. Προχωρά σε περικοπές μισθών  στους παίκτες στο Football Manager Γιουνκέρ: Έλληνες, μην αυτοκτονήσετε επειδή φοβάστε τον θάνατο...

Ακάλυπτος: Τι λε ρε μεγάλε, το σκέφτηκες πολύ για να το πεις; Δηλαδή, η Σαββάτο βράδυ θα πάμε, η Κυριακή πρωί; σε κάτι πιο ζωντανό δεν παίζει τίποτα ας πούμε;

Νταίσ ελ μπλούμ: Εμείς οι πολιτικοί της ευρωζώνης είμαστε μόνο αξιόπιστοι όταν λέμε ότι είμαστε διαθέσιμοι να βοηθήσουμε την Ελλάδα, και εγώ είμαι...

Ακάλυπτος : Που, να μην είσαστε. Ουπς, (συγνώμη μου ξέφυγε,) σε ευχαριστούμε για την βοήθεια πολυχρονεμένε μας Πασά...

Μάρτιν Σουλτς: «Ναι» στο δημοψήφισμα, πτώση Τσίπρα, κυβέρνηση τεχνοκρατών με λογική συμφωνία, «τέλος εποχής για ΣΥΡΙΖΑ».

Ακάλυπτος: Παρέμβαση; ποιά παρέμβαση...τα σέβη μου πολυχρονεμένε μου αφέντη!



Ακάλυπτος