Τη στήριξή του στη δημιουργία υδατοδρομίων στα νησιά με στόχο την κάλυψη συμπληρωματικών μεταφορικών αναγκών εξέφρασε ο αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γ. Πουσσαίος, κατά τη διάρκεια συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε χθες στη Σύρο.
Ο κ. Πουσσαίος, ο οποίος επεσήμανε την αναγκαιότητα σύστασης ενός κεντρικού φορέα για όλα τα συγκοινωνιακά μέσα των νησιών αλλά και ενός εξειδικευμένου φορέα από την τοπική αυτοδιοίκηση με ευθύνη στις άγονες γραμμές, χαιρέτισε τη σχεδιαζόμενη επανεμφάνιση των υδροπλάνων τονίζοντας ότι:
«Στην περίπτωση μικρών και απομονωμένων νησιών η δημιουργία υδατοδρομίων, ενδεχομένως, να αποτελεί και τη μοναδική αξιόπιστη διέξοδο ιδίως τους χειμερινούς μήνες, καθώς μπορούν να εκτελούν διάφορα είδη πτήσεων, από επιβατικές και μεταφορές προϊόντων, μέχρι αεροδιακομιδές ασθενών και πτήσεις έρευνας, διάσωσης, πυρόσβεσης ή περιηγητικές».
Την ανάγκη δέσμευσης των εταιρειών που θα δρομολογήσουν υδροπλάνα, στην εκτέλεση ενός δημοσιευμένου προγράμματος τακτικών πτήσεων, επεσήμανε από την πλευρά του ο Πέτρος Στεφάνου, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής.
Σύμφωνα με τον κ. Στεφάνου, το κάθε υδροπλάνο, προκειμένου να παράγει οικονομικά βιώσιμο έργο, πρέπει να πραγματοποιεί 1.500 ώρες εμπορικών πτήσεων ετησίως, δηλαδή περίπου 35 ώρες την εβδομάδα. Δεδομένης μάλιστα της σχετικά μικρής χωρητικότητας (19 επιβάτες ανά πτήση), τα δρομολόγια που θα επιλεγούν πρέπει να έχουν μέσες πληρότητες άνω του 70%, με ναύλους που θα προσεγγίζουν περισσότερο τα αεροπορικά και λιγότερα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
Οι πρώτες πτήσεις
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι προετοιμασίες για τις πρώτες πτήσεις με υδροπλάνα, οι οποίες αναμένονται στις αρχές του 2014, ύστερα από τη συνεργασία στην οποία προχώρησαν δύο εταιρείες του κλάδου των αερομεταφορών, η αεροπορική «Κ2 Smart Jets» με δραστηριότητα στις πτήσεις VIP και η «Ελληνικά Υδατοδρόμια». Οι πρώτες πτήσεις θα γίνουν στα νησιά του Ιονίου, καθώς ήδη η «Ελληνικά Υδατοδρόμια» έχει αναλάβει την κατασκευή 4 υδατοδρομίων σε Κέρκυρα, Παξούς, Οθωνούς και Ερείκουσα. Παράλληλα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επαναδειοδότησης των υδατοδρομίων που λειτουργούσαν έως το 2008 στα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου.
Κείμενο: e-go, ο τίτλος παραφράστηκε λίγο...
Και ένα μικρό σχόλιο.
Αν θυμάστε η ιστορία ξεκινάει επί εποχής Παυλίδη και ακόμα να βγάλουν άκρη.
Στο κείμενο παρατηρούμε πως ο κύριος Στεφάνου είναι πρώην σύμβουλος της Ολυμπιακής...
Και για να σωθούν τα νησιά μας χρειαζόμαστε αυτά τα υδροπλάνα των 19 θέσεων που ελπίζει να έχουν πληρότητα 70% δηλαδή 13 επιβάτες με τιμές...αεροπορικών εισιτηρίων φυσικά. Και θα είναι και επιδοτούμενα.
ΖΗΤΩ ΣΩΘΗΚΑΜΕΕΕ!!! Που θα βάλουμε τόσο κόσμο στα νησιά μας δεν ξέρω.
Αν σας μυρίζει κάτι περίεργο ξεχάστε το, η Ελλάδα έχει... αλλάξει.
Ακάλυπτος
Ο κ. Πουσσαίος, ο οποίος επεσήμανε την αναγκαιότητα σύστασης ενός κεντρικού φορέα για όλα τα συγκοινωνιακά μέσα των νησιών αλλά και ενός εξειδικευμένου φορέα από την τοπική αυτοδιοίκηση με ευθύνη στις άγονες γραμμές, χαιρέτισε τη σχεδιαζόμενη επανεμφάνιση των υδροπλάνων τονίζοντας ότι:
«Στην περίπτωση μικρών και απομονωμένων νησιών η δημιουργία υδατοδρομίων, ενδεχομένως, να αποτελεί και τη μοναδική αξιόπιστη διέξοδο ιδίως τους χειμερινούς μήνες, καθώς μπορούν να εκτελούν διάφορα είδη πτήσεων, από επιβατικές και μεταφορές προϊόντων, μέχρι αεροδιακομιδές ασθενών και πτήσεις έρευνας, διάσωσης, πυρόσβεσης ή περιηγητικές».
Την ανάγκη δέσμευσης των εταιρειών που θα δρομολογήσουν υδροπλάνα, στην εκτέλεση ενός δημοσιευμένου προγράμματος τακτικών πτήσεων, επεσήμανε από την πλευρά του ο Πέτρος Στεφάνου, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής.
Σύμφωνα με τον κ. Στεφάνου, το κάθε υδροπλάνο, προκειμένου να παράγει οικονομικά βιώσιμο έργο, πρέπει να πραγματοποιεί 1.500 ώρες εμπορικών πτήσεων ετησίως, δηλαδή περίπου 35 ώρες την εβδομάδα. Δεδομένης μάλιστα της σχετικά μικρής χωρητικότητας (19 επιβάτες ανά πτήση), τα δρομολόγια που θα επιλεγούν πρέπει να έχουν μέσες πληρότητες άνω του 70%, με ναύλους που θα προσεγγίζουν περισσότερο τα αεροπορικά και λιγότερα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
Οι πρώτες πτήσεις
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι προετοιμασίες για τις πρώτες πτήσεις με υδροπλάνα, οι οποίες αναμένονται στις αρχές του 2014, ύστερα από τη συνεργασία στην οποία προχώρησαν δύο εταιρείες του κλάδου των αερομεταφορών, η αεροπορική «Κ2 Smart Jets» με δραστηριότητα στις πτήσεις VIP και η «Ελληνικά Υδατοδρόμια». Οι πρώτες πτήσεις θα γίνουν στα νησιά του Ιονίου, καθώς ήδη η «Ελληνικά Υδατοδρόμια» έχει αναλάβει την κατασκευή 4 υδατοδρομίων σε Κέρκυρα, Παξούς, Οθωνούς και Ερείκουσα. Παράλληλα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επαναδειοδότησης των υδατοδρομίων που λειτουργούσαν έως το 2008 στα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου.
Κείμενο: e-go, ο τίτλος παραφράστηκε λίγο...
Και ένα μικρό σχόλιο.
Αν θυμάστε η ιστορία ξεκινάει επί εποχής Παυλίδη και ακόμα να βγάλουν άκρη.
Στο κείμενο παρατηρούμε πως ο κύριος Στεφάνου είναι πρώην σύμβουλος της Ολυμπιακής...
Και για να σωθούν τα νησιά μας χρειαζόμαστε αυτά τα υδροπλάνα των 19 θέσεων που ελπίζει να έχουν πληρότητα 70% δηλαδή 13 επιβάτες με τιμές...αεροπορικών εισιτηρίων φυσικά. Και θα είναι και επιδοτούμενα.
ΖΗΤΩ ΣΩΘΗΚΑΜΕΕΕ!!! Που θα βάλουμε τόσο κόσμο στα νησιά μας δεν ξέρω.
Αν σας μυρίζει κάτι περίεργο ξεχάστε το, η Ελλάδα έχει... αλλάξει.
Ακάλυπτος