Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Κι εκεί που λες φίλε μου...

Και τι είναι η υπομονή για να μην τελειώνει ποτέ, βλακεία;Κι εκεί που λες, ρε φίλε, καλοκαιράκι είναι, η δουλειά μια χαρά χάλια πάει (αλλά σου λένε ότι πάει καλά), η οικονομία μια χαρά χάλια πάει (αλλά σου λένε ότι πάει καλά), η πολιτική και οι πολιτικοί μια χαρά χάλια πάει – πάνε, αλλά σου λέει… μάλλον εδώ δεν σου λέει κανείς τίποτα.

Εκεί λοιπόν που έχεις αποφασίσει να κάνεις ένα μεγάλο διάλειμμα από όλα τα… ο Θεός να τα κάνει «κοινά» και καταφέρνεις και αγνοείς επιδεκτικά όλα τα θέματα που σε τσιγκλίζουν, (και δεν είναι λίγα) και να απολαμβάνεις το μπανάκι σου στην Πλάκα (που δεν πιάνει το κινητό) ταΐζοντας μαζί με τα παιδιά σου τα παγόνια, (ναι, εδώ στην Τήλο μπορείς να κάνεις μπάνιο στην θάλασσα και να ταΐζεις από το γιαλό παγόνια). Εκεί, ρε φίλε, ακριβώς σου έρχεται, τι νομίζεις;
Ένα mail! Ένα mail (γιατί το mobile internet δουλεύει) με ένα απερίγραπτο (το οποίο όμως θα περιγράψω… αργότερα) κείμενο σε μορφή δελτίου τύπου. Ένα κείμενο αχαρακτήριστο (το οποίο όμως θα χαρακτηρίσω… αργότερα).
Έχουμε και τη Μαρία που πήρε φωτιά (πάλι) - και πάει, αυτό ήτανε! Πάει η ησυχία μου.
Λοιπόν, καταρχήν την πρώτη κίνηση που κάνω και κακώς άργησα, είναι να περάσω αυτήν την ηλεκτρονική διεύθυνση στα spam για να πηγαίνουν αυτά τα δελτία παραπληροφόρησης εκεί που πραγματικά ανήκουν αυτόματα και να μην κάνω εγώ τον κόπο. Αργότερα θα σχολιάσω με την ησυχία μου. Να τελειώσω και το μπάνιο μου…



Ακάλυπτος