Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

"Μαγικές εξυπνάδες"...

Αποτέλεσμα εικόνας για Μαγικά- Να σου πω ρε φιλαράκι Ακάλυπτε, αυτός ο Ξυδάκης είναι ο υπουργός πολιτισμού;
- Ήτανε, τώρα έγινε υφυπουργός εξωτερικών!
- Καλά, αφού ήτανε στο πολιτισμού, και τώρα είναι στο εξωτερικών, γιατί απαντάει σε ερωτήσεις στον Real fm για το ασφαλιστικό, τους άνεργους, και την αδήλωτη εργασία;

- Τι να σου πω..., ίσως να σκέφτηκε πως ως υπουργός εξωτερικών, τελικά να είναι πιο ειδικός να μας μιλήσει για την εργασία... μια που στο εξωτερικό, ίσως να έχουμε περισσότερους Έλληνες εργαζόμενους από το εσωτερικό... φαντάζομαι.
- Πσσσ, τι λε ρε παιδί μου..., πάντως έχει δίκιο, όταν λέει πως: «Εφόσον έχουμε 1,5 εκατομμύριο ανέργους και 1,5 με αδήλωτη εργασία, όταν δεν μπαίνουν εισφορές στο σύστημα, πώς θα πληρωθούν οι συντάξεις; Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας»
- Σειρά μου τώρα το πσσσ...
- Όχι ρε παιδί μου, αλλά να, προβληματίζεται ο άνθρωπος όταν διαπιστώνει πως: «Έχουν υπερβεί οι συνταξιούχοι τους εργαζόμενους»,  και καλά κάνει και μας ρωτάει: «Τι μαγικά μπορεί να κάνει οποιαδήποτε κυβέρνηση για να λύσει αυτό το πράγμα;»
- Δηλαδή τώρα σοβαρά, περίμενε να περάσει δύο υπουργεία, και να ασχολείται με ένα τρίτο, για να κάνει τέτοιες τοποθετήσεις; αυτά τα λέω και εγώ στα καφενεία, και δεν είδα να με κάνει κανένας υπουργό! Όσο για το κορυφαίο, «τι μαγικά να κάνει οποιαδήποτε κυβέρνηση, για να λύσει αυτό το πράγμα;» δεν έχω να πω τίποτα, γιατί με ξεπερνάνε τέτοιοι προβληματισμοί...ειδικά 20 ημέρες μετά τις εκλογές. Από την άλλη, ψάχνω να βρω, τι μαγικά να κάνουμε και εμείς, να μην ακούμε τουλάχιστον τέτοιες ... μαγικές εξυπνάδες;



Ακάλυπτος